Unga föräldrar
Jag fick min dotter i feb -08 och fyllde 17 i april. Nu har hon nyss fyllt 3år och i december -10 fick hon en lillebror :) Dock inte samma pappa.
Jag fick min dotter i feb -08 och fyllde 17 i april. Nu har hon nyss fyllt 3år och i december -10 fick hon en lillebror :) Dock inte samma pappa.
DEt beror helt klart på hur man ser det, jag rekomenderar ingen att skaffa barn i ung ålder. Jag själv tyckte att jag var mogen men nu efteråt kan jag se att det var jag inte.. Hittar jag en blogg tex där en gravid 16/17åring bloggar blir jag ofta irriterad för dom är så otroligt naiva. Men ja, självklart finns de ju dom sm klarar det också och inte är naiva :)
Att få ta mycket skit är inget jag stött på så värst ofta, det var i början av graviditeten med dottern som hennes pappa var på mig endel och även folk på internet. Aldrig att jag stött på någon som slängt ur sig något IRL, blickarna man fick som man inte tyckte om ser jag på ett helt annat sätt nu. Jag tyckte alla kollade snett men nu efteråt ser jag att de gjorde dom inte alls.