• Rakad Apa

Känns som en kniv rakt i hjärtat

Har du konfronterat honom om det han skrev på sexsidan?
    Det verkar ju inte vara en kille att lita på.

• Rakad Apa
    JaneDoe10 skrev 2011-03-14 10:27:06 följande:
    Varför vill du vara tillsammans med en så obildad karl till att börja med? Ruskigt avtändande med någon som inte kan stava ett ord rätt. Uäck.
    Hört talas om dyslexi?
  • Rakad Apa
    Anonym (Svensklärare) skrev 2011-03-14 10:31:55 följande:
    I sådana fall har hälften av alla medlemmar på Familjeliv dyslexi. Inte så troligt va? Man kan dessutom ofta se vad som är dyslexi och inte. Och ja, jag är svensklärare.
    Nej, men man kan ju inte ta för givet att Ts gubbe inte har dyslexi, därför tyckte jag JaneDoe10s inlägg var ganska dumt. Men det är sant att många på FL stavar som kråkor, de sov nog på svenskalektionerna i skolan.
  • Rakad Apa
    Anonym skrev 2011-03-14 10:36:32 följande:
    Oj! syftade förstås inte på signaturen svensklärare här ovanför!!!! Förvånad
    Haha, ja det gick ju att misstolka det du skrev
  • Rakad Apa
    JonnyLover skrev 2011-03-14 11:23:15 följande:
    Ne inte än, tänkte ta det när han kommer hem från jobbet...
    jag trodde jag kunde lita på honom, men jag hade fel :(
    Hur har det gått Ts? Har du snackat med din kille?
  • Rakad Apa
    pluvdo skrev 2011-03-15 00:13:50 följande:
    Någon med dyslexi stavar väl knappast "sexiga" "sexya" eller? Ge dig,
    Gå och lägg dig eller sluta skriv korkade kommentarer.
  • Rakad Apa
    JonnyLover skrev 2011-03-15 00:10:41 följande:
    Jo det har jag, men han säger att han inte vet varför han har skaffat det här kontot på den där sidan...
    å att han inte alls älskar sex eller blir kåt på sexiga tjejer... men det e klart att han ljuger, gillar man inte sex så porrsurfar man inte... disskutionen ledde ingen vart i kväll för han drack sej full, får försöka disskutera imorgon igen...
    Det verkar ju onekligen som att han ljuger, men frågan är ju varför han gör som han gör. Jag hoppas att allt löser sig för dig Ts!
Svar på tråden Känns som en kniv rakt i hjärtat