• JonnyLover

Känns som en kniv rakt i hjärtat

Imorse fick jag en obehaglig kännsla av att något var fel, så jag loggade in på min sambos email...
    där fick jag se att han registrerat sej på en sex sida... jag gick in på den å kollade... han hade skrivit så här:
    ¨jag är så kåt jag jobbar i skogen jag älskar mit jobb o jag älskar sexya sjejer dom gör mey så kåt o jag älskar o ha sex jag har monga sex drömar¨
    å att han söker ett par (2 kvinnor)....
    Med mej vägrar han att ha sex... jag har försökt i flera veckors tid att få sex av honom men han vägrar... han har alltid dåliga bort förklaringar :'( vet inte vad jag ska göra... jag känner mej så jävla värdelös, jag älskar honom jätte mkt, men det känns inte som att han älskar mej... har gjort allt,men ändå gör han så här, å det e inte första gången...jag undrar vad han ska skylla på den här gången??? jag väntar med diskutuionen till han kommer hem... mår riktigt piss dåligt nu :'(

• Svar på tråden Känns som en kniv rakt i hjärtat
  • JonnyLover
    Rakad Apa skrev 2011-03-14 10:25:45 följande:

Har du konfronterat honom om det han skrev på sexsidan?
    Det verkar ju inte vara en kille att lita på.

Ne inte än, tänkte ta det när han kommer hem från jobbet...
    jag trodde jag kunde lita på honom, men jag hade fel :(
  • JonnyLover
    Anonym skrev 2011-03-14 10:26:20 följande:

Vad är det du älskar hos en man som inte vill ha dig men som annonserar efter sex med andra tjejer?
    Du är värd så mycket bättre! 

Alvarligt talt så vet jag inte det... men det känns som att jag aldrig kommer att kunna bil kär igen, jag känner mej riktigt sårad :'(
  • JonnyLover
    Anonym skrev 2011-03-14 10:31:26 följande:
    Så jävla onödigt av dig att påpeka stavningen. Ts har väl antagligen skrivet detta när hon är ledsen och då är det inte alltid att man kollar stavningen.

TS: Vet inte riktigt vad jag ska säga, mer än att jag inte tycker att du verkar ha en toppenkille direkt. Har ni barn?
    Ne som tur e har vi aldrig fått några barn, å det e jag tacksam över...
  • JonnyLover
    Anonym (varit där) skrev 2011-03-14 12:08:00 följande:
    Ta en printscreen och skriv ut den, han kommer garanterat att neka. Tyvärr så har jag själv levt ihop med en porrmissbrukare i fyra år, man tror att det går över... Men det är som vilket missbruk som helts och är på väg ner i det träsket för att "få bekråftelse", "kolla intresset" eller vad han nu kan tänkas komma på för ursäkt så klarar han av högst 3 månaders uppehåll om han blir påkommen.

Det du kan göra för din egna del är att kontakta SLAA ( slaa.se/ ) för att hitta stöd och läsa på vad det handlar om. Kolla även upp webhistoriken...

Lycka till
    Jag har pratat med honom om det nu!! han säger att han inte vet varför han skaffat ett konto på den där sex sajten...å att han inte alls älskar sex som han skrivit... men det vet jag att han gör, annars skulle han inte porrsurfa... har oxo frågat varför han vägrar ha sex med mej, men han säger att han vill...
    men grejen är den att han nekar varje gång jag vill,eller när jag smeker honom... då blir han antingen sur eller arg... å säger att han e trött eller har ont någonstans...
  • JonnyLover
    Anonym skrev 2011-03-14 14:26:12 följande:
    Följ din instinkt och gör det som känns rätt för dej. Tala med din sambo, känns det helt fel, lämna honom...
    Vi har pratat men det verkar inte som att han förstår eller tycker att det e något fel..
    han säger att han inte äns vet varför han skaffat kontot på den där sidan...
    i stället skyller han på mej att han mår så dåligt...
  • JonnyLover
    mannen från Backbyn skrev 2011-03-14 14:40:03 följande:
    Kanske en inte ursprungligen svensk som skrivit det som är copy+paste i inlägget?
    ----
    Men annars så verkar relationen rätt ensidig om endast den ena vill ha sex med den som man är sambo med. Hur länge har ni varit tillsammans? 
    Jo han är svensk, men har svår dyslexi...
    Jo det är rätt ensidigt,det e bara jag som vill ha sex,närhet,kärlek och kramar å sånt...
    Han blir sur om han tycker att jag blir för närgången, å det gör mej ledsen...  jag tycker mer
    att det verkar som att han bara har ägande begär på mej...
    vi har varit tillsammans i snart 5 år, hade tänkt gifta oss till saommaren, men det vill jag inte längre...
  • JonnyLover
    Rakad Apa skrev 2011-03-14 23:32:23 följande:
    Hur har det gått Ts? Har du snackat med din kille?
    Jo det har jag, men han säger att han inte vet varför han har skaffat det här kontot på den där sidan...
    å att han inte alls älskar sex eller blir kåt på sexiga tjejer... men det e klart att han ljuger, gillar man inte sex så porrsurfar man inte... disskutionen ledde ingen vart i kväll för han drack sej full, får försöka disskutera imorgon igen...
  • JonnyLover
    Mimmlas skrev 2011-03-15 00:53:52 följande:
    Men jobbar han i skogen då?
    I så fall är det ju ett ganska starkt bevis på att han skrivit det.
    Jo det gör han... han ekänner att det är han som gjort det, men säger att han inte vet varför...
Svar på tråden Känns som en kniv rakt i hjärtat