• Anonym (Kaffedraken)

    vart kommer pengarna ifrån?

    gick in o kollade kontot nu på morgonen o då va där 26771 mer på sparkontot, står bara bg kontoinsättning, ringde till banken o dom kunde inte se vem eller var pengarna kommit från sa dom, tycker det låter konstigt, det hade kommit in den 11 så det är ju ändå 4 dagar sen. någon som vet hur man tar reda på vara dom kommer ifrån. vi har ju inte gett ut vårt sparkonro nr till någon så det måste ju vara fel o det vill jag ju rätta till.

  • Svar på tråden vart kommer pengarna ifrån?
  • Anonym (Kaffedraken)

    De känns ju som att banken borde kunna se vilket konto pengarna kommer ifrån?? Prova ringa banken igen ibland kan ju en del hjälpa en med saker som inte andra kan!!

  • Anonym (Kaffedraken)

    Ring banken igen, det borde de kunna ta reda på, även om de får jobba lite. Jag har fått hjälp att kolla sånt förut.

  • Anonym (Kaffedraken)

    fick svar till slut från banken=) o det va tydligen rätt, fast ändå fel=)...vi har företag och har ansökt om rot pengarna för ett jobb och vi har ett företags konto så därför fattade jag itne vart dom pengarna kom ifrån. men det var skatteverket som bara hade gått på min sambos personnr och satt in pengarna på fel konto så det va ju iallfall "våra" pengar =)

Svar på tråden vart kommer pengarna ifrån?