• Anonym (M)

nervös inför helgen, date med en riktigt vacker tjej...

i helgen ska ja träffa en tjej... en tjej som jag träffade för många år sen första gången, vi strulade till och från, hon va osäker på sin sexualitet då... det har alltid funnits en enorm attraktion mellan oss trots att ja känner att hon ligger en nivå över min egen va gäller utseende. vi träffades igen för några år sedan (då ja va tillsammans med en annan) och kunde ej riktigt hålla tassarna borta från varandra. nu nyligen har det tagit slut med exet och jag ska träffa denna tjej igen... båda har ju enormt mkt känslor för varandra sedan innan även om det nu är några år sen vi sågs sist. hon har tom hållt sig kvar i min stad senaste tiden för att hon hoppats på att det skulle bli nåt. jag e SÅ nervös för att träffa henne i helgen, för hur vi båda ska reagera, vad som kanske kommer hända osv, är jag helt knäpp?? 

• Svar på tråden nervös inför helgen, date med en riktigt vacker tjej...
  • Anonym (M)
    The Riddler skrev 2011-03-16 23:28:42 följande:
    Nu kanske du tror jag hittar på, men en av dem vackraste tjejerna jag sett i mitt hela liv på ett cafe i stan, var tillsammans med en kille, modell större.
    Kan du få henne att le/skratta så är MYCKET, om inte ALLT, vunnet. 
    ja faller normalt sett alltid för tjejer med kurvor. men denna tjej e både smal och vältränad. men har former iaf...

ja minns första gångerna/festerna vi träffades innan hon va klar me sin sexualitet. det slutade i princip alltid med att vi låg på golvet och hånglade, haha... hur ja kunde sitta och titta på henne hur länge som helst och bara njuta av hennes närhet...

att sen ligga bredvid henne i sängen, bara vara nära, njuta av det, låta fingrarna glida över hennes kropp *gahh* 
  • The Riddler

sorry - man va i helv**** menar du med "klar med sin sexualitet" ??!!:P

• Anonym (M)
    The Riddler skrev 2011-03-16 23:36:07 följande:
    sorry - man va i helv**** menar du med "klar med sin sexualitet" ??!!:P
    hon va ej säker på om hon va straight lr bisexuell då.. lr ja ja tror hon visste men inte vågade erkänna det för sig själv bara... med tanke på hur vi höll på så... men sedan med åren har hon kommit underfund med det hela att hon är bisexuell och mest dras till tjejer. numera vet hennes familj om det med...
  • The Riddler

Då vet jag Satt som ett frågetecken när jag läste igenom tråden. 

• Anonym (M)
    The Riddler skrev 2011-03-16 23:40:50 följande:
    Då vet jag Satt som ett frågetecken när jag läste igenom tråden. 
    hehe d e lugnt... nu ska ja sova (och drömma...)... sen på lördag blir det vin, snacks, mys och skräckfilm *L* (nåt vi båda gillar)
  • The Riddler

Lycka till, mannen!

Se fourth kind med henne, om inget av er sett den! 

• Gaytjej
    The Riddler skrev 2011-03-16 23:45:57 följande:
    Lycka till, mannen!
    Haha, frågetecknet blev visst aldrig helt uträtat ändå?
  • The Riddler

HAHA! fan vad lost jag e

• Anonym
    Gaytjej skrev 2011-03-17 08:27:35 följande:
    Haha, frågetecknet blev visst aldrig helt uträtat ändå?
  • Anonym (M)

hon va här igår. när ja öppna dörren visste ja knappt vart ja skulle ta vägen, SÅÅ jäkla snygg! ännu finare än när ja såg henne sist... vi drack vin, satt och pratade flera timmar, tittade knappt på filmen... ville hela tiden vara nära henne, ta hennes hand, krypa nära eller nåt, men vågade fasen inte, va rädd att hon skulle rygga undan, att hon vart besviken på mig lr nåt. sen vid halv tolv gick vi en riktig långpromenad med mina hundar, typ 5-6 kilometer eller nåt (hon tränar ju typ 3-5 timmar varje dag annars, hehe). sen fortsatte vi att prata när vi kom in och hon gick mellan 1 och halv 2... hon va tvungen att åka hem då hon skulle iväg idag på morgonen. vi messa lite på natten. ja skrev at ja hade varit nervös, hon undra varför. ja, för att ja ej visste hur du kände, va du ville blev mitt svar. skrev att ja krupit ner i sängen och att det hade varit mysigt med sällskap. jo, det hade ja gärna gjort skrev hon tbaka... va fan vågade ingen av oss göra nåt för då? haha. ja ångrar absolut inte kvällen för vi lär ses snart igen, men iaf...

Svar på tråden nervös inför helgen, date med en riktigt vacker tjej...