Hjälp..jag tänder inte på henne mer
Jag tänder inte på min sambo. Hon var lite mullig tidigare och bestämde sig för att gå ner i vikt. Vilket är positivt för jag är inte glad för mulliga tjejjer.
Men nu med viktminskningen fick hon finare rumpa och lår men brösten blev små och hängiga, hennes huvud nästan lite för stort för kroppen och hennes inte så fina haka mer framhävande.
Hade hellre haft henne lite mullig då. Hon trivs som hon är nu och vill inte gå upp i vikt igen.
Iallafall hon är en underbar tjej. Snäll, gosig, trevlig, omtänksam och älksar mig över allt annat. Men jag kan inte tända på henne.
Nyss blivit sambo och jag hittar fler och fler grejjer jag stör mig på hos henne. Hur hon låter när hon äter, hur hon tuggar, andas högt som fan när hon sover, klampar i golvet när hon går så grannarna har klagat.
Jag äslkar henne men får smått ont i magen när jag inser att vi faktikst är sambo och ses varenda dag. Och dessutom tänder jag inte på henne längre.
Fattarju nu när jag skrivit att det är mycket tydligt att jag vill göra slut. Tror jag.
Kan man hitta nåt sätt att tända på henne igen..se de inre aspekterna före de yttre ellerhur fan gör jag?