• Anonym (Tomtegrisen)

Hjälp..jag tänder inte på henne mer

Jag tänder inte på min sambo. Hon var lite mullig tidigare och bestämde sig för att gå ner i vikt. Vilket är positivt för jag är inte glad för mulliga tjejjer.
    Men nu med viktminskningen fick hon finare rumpa och lår men brösten blev små och hängiga, hennes huvud nästan lite för stort för kroppen och hennes inte så fina haka mer framhävande.
    Hade hellre haft henne lite mullig då. Hon trivs som hon är nu och vill inte gå upp i vikt igen.
    Iallafall hon är en underbar tjej. Snäll, gosig, trevlig, omtänksam och älksar mig över allt annat. Men jag kan inte tända på henne.
    Nyss blivit sambo och jag hittar fler och fler grejjer jag stör mig på hos henne. Hur hon låter när hon äter, hur hon tuggar, andas högt som fan när hon sover, klampar i golvet när hon går så grannarna har klagat.
    Jag äslkar henne men får smått ont i magen när jag inser att vi faktikst är sambo och ses varenda dag. Och dessutom tänder jag inte på henne längre.
    Fattarju nu när jag skrivit att det är mycket tydligt att jag vill göra slut. Tror jag.
    Kan man hitta nåt sätt att tända på henne igen..se de inre aspekterna före de yttre ellerhur fan gör jag?

• Svar på tråden Hjälp..jag tänder inte på henne mer
  • Anonym

Om du inte gillar mulliga tjejer, varför blev du då ihop med en? Och man tänder väl ändå inte bara på utseendet? Känns mer som att det är henne du inte tänder på, inte bara hur hon ser ut. Låter inte som att du älskar henne när du säger att du irriterar dig på allt hon gör. Tror det blir svårt att hitta nåt sätt att få tillbaka lusten eftersom du uttrycker att du vill se de inre aspekterna, vilket får mig att tro att det inte är nåt du gjort tidigare, alltså är utseendet viktigast för dig.

• redneck girl

du har inte rätt känslor för henne. men var tydlig med din nya sen att hon måste se ut och väga på ett visst sätt...annars så kanske du inte tänder på henne.den nya kan ju få tomma tuttar med? du kan ju inte byta hela tiden så fort nått inte passar dig...själv är du helt perfekt eller?

Jag vet just ingenting om sex.Jag har ju varit gift mest hela tiden;)
  • Anonym (Tomtegrisen)

Aj!
    Nej inte se ut eller väga på ett visst sätt. Blev ihop med henne för den hon är och inte pga att hon var eller inte var mullig. Det har inte med saken att göra. Tände på henne i början när allt var nytt men med tiden har det bara svalnat.
    Och ja redneck..jag är perfekt. Såklart. En bild på mig sidan om beskrivningen av perfekt i ordboken. Nej jag är inte perfekt..långt ifrån. I mina ögon iallafall.

• Anonym (Tomtegrisen)
    Anonym skrev 2011-03-16 12:52:13 följande:
    Om du inte gillar mulliga tjejer, varför blev du då ihop med en? Och man tänder väl ändå inte bara på utseendet? Känns mer som att det är henne du inte tänder på, inte bara hur hon ser ut. Låter inte som att du älskar henne när du säger att du irriterar dig på allt hon gör. Tror det blir svårt att hitta nåt sätt att få tillbaka lusten eftersom du uttrycker att du vill se de inre aspekterna, vilket får mig att tro att det inte är nåt du gjort tidigare, alltså är utseendet viktigast för dig.
    De inre aspekterna har jag alltid uppskattat. Men räcker det för att älska för att tända och för att leva tillsammans. Som sagt en underbar tjej men jag tänder inte på henne längre. Hennes beröring ja, superskön att ha sex med men jag tar aldrig initiativet och jag blir aldrig sugen när jag tittar på henne. Låter taskigt och elakt det jag skriver men jag kan inte hjälpa det.
  • Anonym
    Anonym (Tomtegrisen) skrev 2011-03-16 13:03:29 följande:
    De inre aspekterna har jag alltid uppskattat. Men räcker det för att älska för att tända och för att leva tillsammans. Som sagt en underbar tjej men jag tänder inte på henne längre. Hennes beröring ja, superskön att ha sex med men jag tar aldrig initiativet och jag blir aldrig sugen när jag tittar på henne. Låter taskigt och elakt det jag skriver men jag kan inte hjälpa det.
    Då får du göra slut och se till att träffa någon som lever upp till dina krav. Men du måste ju inse att man är inte likadan livet igenom, ens kropp förändras och förhoppningsvis så utvecklas man även som människa. Låter ganska uppenbart att du inte har några känslor kvar för henne och att om du nu älskar henne så gör du troligen det för den du önskar att hon var eller bara som människa, och det räcker inte långt i ett förhållande.
  • Anonym (Tomtegrisen)
    Anonym skrev 2011-03-16 13:10:27 följande:
    Då får du göra slut och se till att träffa någon som lever upp till dina krav. Men du måste ju inse att man är inte likadan livet igenom, ens kropp förändras och förhoppningsvis så utvecklas man även som människa. Låter ganska uppenbart att du inte har några känslor kvar för henne och att om du nu älskar henne så gör du troligen det för den du önskar att hon var eller bara som människa, och det räcker inte långt i ett förhållande.
    Så är det nog. Älskar henne som människa, som vän. Men inte som partner. =(
  • Anonym
    Anonym (Tomtegrisen) skrev 2011-03-16 13:13:19 följande:
    Så är det nog. Älskar henne som människa, som vän. Men inte som partner. =(
    Då är det bara att ta tjuren vid hornen och göra slut, det är jobbigt som fan men bättre att göra det nu än längre fram, det sårar bara för hon kommer ju märka att du inte vill ha henne.
  • Anonym
    Anonym (Tomtegrisen) skrev 2011-03-16 13:03:29 följande:
    Men va? Det där med att du tänder på hennes beröring, det är väl att tända på henne?
    Jag har aldrig tänt på någon enbart genom att titta på den personen, det är inte så vanligt att man gör det.

Om du är ute efter att bli vrålkåt genom att endast titta på din tjej, så kanke du skulle bli ihop med en porrskådis? 
  • Anonym (hejsvejsan)

men gör slut då men säg inte varför liksom jag tänder inte på dig mer då blir hon nog väldigt lessen tänk själv.
    jag jobbade ihop med en man har var förtjust i mig inget fel på honom men jag fick liksom inte till det.

• Blablabla

Gör slut & bli lycklig på annat håll!!!

• Anonym (slut?)
    Anonym (Tomtegrisen) skrev 2011-03-16 13:13:19 följande:
    Så är det nog. Älskar henne som människa, som vän. Men inte som partner. =
    när man läser det du skriver TS- så låter det som du inte älskar henne för du borde du inte känna så där, älskade du henne så borde du va lycklig bara över  att  va nära henne. tycker int edu ska ha dåligt samvete över att du tappat känslorna, det är ju inte nåt som du valt att göra.. men var ärlig och gör slut... 
Svar på tråden Hjälp..jag tänder inte på henne mer