Inlägg från: mktoroligkille |Visa alla inlägg
  • mktoroligkille

Vill bara tipsa! Ta bort kondylom på 1 vecka!

Tack för alla tips!
    Jag är en kille på 30 år,
    jag upptäckte för sex dagar sen (i söndags, idag är det fredag) att jag hade vita prickar runt ändtarmen (många bilder tagna med mobilen). Vet inte vart jag fått dem ifrån, varit i förhållande i snart fyra år. Men vet att jag känt nåt "knottrigt" i ändan från och till i många år. 
    Pinsamt att prata med partnern om det. 
    Men provade ÄCV i måndags, kändes knappt, sen i tisdags igen, började svida, och i onsdags kunde jag inte ens ha ÄCV i fem minuter. 
    Märkte redan i tisdags att mkt runt anus hade blivit brunaktigt, och samma kväll när jag torkade mig där bak, så lossnade mkt av det vita och bruna kletet. 
    Onsdagen så såg det ut som om det mesta var borta. 
    MEN det svider och bränner konstant, i går kunde jag knappt sätta mig ned/resa mig upp, utan att det gjorde jävligt ont. Idag är lite bättre. Men köpte ricinolja och smörjt på. Har även köpt ett flertal andra krämer jag tänkte prova på senare, om inte "brännan" i ändan försvinner... (brännan har varit i 2-3 dagar)

Hoppas brännan försvinner snart, för att kunna kolla ordentligt igen om det finns nåt kvar. Ser lite smått helt "vitt" ibland på bilderna fortfarande.

Jag hade hemorojder som gjorde så ont i en vecka, och köpte AC3comfort för att smörja. Hemorojderna försvann snabbt, men det var efter det jag upptäckte prickarna i rumpan. 

Kan det smitta till snopp också? Tror att prickarna i rumpan var ganska nya, kanske därför jag fick bort dem så fort med ÄCV? 

Ringt VC, men dit får man ju inte komma i första hand om man inte haft besväret ett tag. Hade varit bra att få gå och kolla direkt, för att se om det är kondylom.

Men lyckats med ÄCV. Kan rekommendera det. Men ha inte det på för länge, utan kör kanske i flera dagar i stället för att göra det för intensivt? 

Sällan man får höra resultaten av folk som provat och lovat att skriva igen?

Svar på tråden Vill bara tipsa! Ta bort kondylom på 1 vecka!