Unga mammor i Stockholm!?
Hej! Jag är en tjej född 90 och fck en son för 4 veckor sedan
Skulle så gärna vilja träffa fler mammor i min ålder inom Stockholmsområdet!
Hej! Jag är en tjej född 90 och fck en son för 4 veckor sedan
Skulle så gärna vilja träffa fler mammor i min ålder inom Stockholmsområdet!
Tisdag kl.11 Waynes på Sveavägen (Mio), är det som gäller? :) Vi kan komma!
Vi hänger på! :)
Det tycker jag vi bestämmer. Mötas utanför som sist? Nån ny som ska hänga med?
Det tycker jag, om det inte snöar/regnar :)0
Klart det inte gör! Nu blir det vår!
nä igår hade Isolde feber, den steg under natten, och det var inte lite heller! Idag har den sjunkit men det känns inte som någon idé att åka för den kommer säkert stiga i natt igen. :( Hoppas ni får det roligt!
Någon som vet om jag ska göra något spec. med henne eller bara låta hennes feber gå ner? har gett alvedon igår.
Får man vara med här på ett hörn?
Är relativt nyinflyttad, eller ja, nu överdrev jag nog. Flyttade hit förra sommarn men känner inte en enda förutom min sambo, efter närmare ett år i lägenheten och bara träffar han, hans släkt och hans vänner så tja.. Det börjar kännas, kan jag säga
Är född 90, har en son på snart 2 månader och bor i Solna.
Terese: när jason får feber ger jag bara honom alvdedohn när han är tagen och matt av febern. Om han orkar leka och så en liten stund så är det nog lungt :) Det är det rådet jag oftast fått när jag pratat med läkarna. Hälsa att hon ska krya på sig :) kamomillmilla: hej. Självklart får du vara med ;) på tisdag kl 11 utanför waynes coffee (mio) på sveavägen ska vi träffas. Häng gärna med :) vart i solna bor du :) bodde självdär för nästan ett halvår sen.