• Xofina

Unga mammor i Stockholm!?

Hej! Jag är en tjej född 90 och fck en son för 4 veckor sedan Glad
    Skulle så gärna vilja träffa fler mammor i min ålder inom Stockholmsområdet!

• Svar på tråden Unga mammor i Stockholm!?
  • nathali3

Tisdag kl.11 Waynes på Sveavägen (Mio), är det som gäller? :) Vi kan komma!

• nathali3

Klart det inte gör! Nu blir det vår!

• Terese f

nä igår hade Isolde feber, den steg under natten, och det var inte lite heller! Idag har den sjunkit men det känns inte som någon idé att åka för den kommer säkert stiga i natt igen. :( Hoppas ni får det roligt!

Någon som vet om jag ska göra något spec. med henne eller bara låta hennes feber gå ner? har gett alvedon igår.

• kamomillmilla

Får man vara med här på ett hörn? Skrattande

Är relativt nyinflyttad, eller ja, nu överdrev jag nog. Flyttade hit förra sommarn men känner inte en enda förutom min sambo, efter närmare ett år i lägenheten och bara träffar han, hans släkt och hans vänner så tja.. Det börjar kännas, kan jag säga Tungan ute

Är född 90, har en son på snart 2 månader och bor i Solna. Glad

• larssonanna90

Terese: när jason får feber ger jag bara honom alvdedohn när han är tagen och matt av febern. Om han orkar leka och så en liten stund så är det nog lungt :) Det är det rådet jag oftast fått när jag pratat med läkarna. Hälsa att hon ska krya på sig :) kamomillmilla: hej. Självklart får du vara med ;) på tisdag kl 11 utanför waynes coffee (mio) på sveavägen ska vi träffas. Häng gärna med :) vart i solna bor du :) bodde självdär för nästan ett halvår sen.

Läs gärna min blogg: ingenharlust.blogg.se
  • kamomillmilla
    larssonanna90 skrev 2011-04-04 10:13:41 följande:
    kamomillmilla: hej. Självklart får du vara med ;) på tisdag kl 11 utanför waynes coffee (mio) på sveavägen ska vi träffas. Häng gärna med :) vart i solna bor du :) bodde självdär för nästan ett halvår sen.
    Kan tyvärr inte hänga med på några träffar ännu, min pappa har blivit sjuk så jag kommer åka hem till hemorten Rynkar på näsan Men hänger gärna på när jag kommit hem! Glad

Alldeles vid Råsunda, vart bor du själv? Glad
  • Terese f
    larssonanna90 skrev 2011-04-04 10:13:41 följande:
    Terese: när jason får feber ger jag bara honom alvdedohn när han är tagen och matt av febern. Om han orkar leka och så en liten stund så är det nog lungt :) Det är det rådet jag oftast fått när jag pratat med läkarna. Hälsa att hon ska krya på sig :) kamomillmilla: hej. Självklart får du vara med ;) på tisdag kl 11 utanför waynes coffee (mio) på sveavägen ska vi träffas. Häng gärna med :) vart i solna bor du :) bodde självdär för nästan ett halvår sen.
    okej ja hon är pigg och glad men sover mer än vanligt bara. det ska jag göra!
Svar på tråden Unga mammor i Stockholm!?