• Mareldsbarn

dyngkåt och hur helig som helst - mia skäringer. någon som sett den?

Jag har läst boken och har nu två biljetter till helgens föreställning. Jag tänkta ta med en man -en mycket nära vän och nr han tillfrågades så sa han först att detta skulle bli roligt sedan frågade han om det inte är så att det är en tjejshow där det bara vimlar av tjejer i publiken och inga män

EFtersom jag själv inte vet så undrar jag nu om ni som varit där sett en del män eller upplever att detta endast är en show riktad till kvinnor för i sådana fall får jag nog jaga tag i en vännina

• Svar på tråden dyngkåt och hur helig som helst - mia skäringer. någon som sett den?
  • AnnaVirrPanna

Jag såg den i höstas med en väninna. Det var en hel del män där. Alla skrattade jätte mycket! Ska se den nästa vecka igen, med min mamma denna gången. 

Min man hade inte uppskattat den, men alla karlar är ju olika. :) 

• nathali3

Jag har sett den och tyckte att den var jätte bra!
    Absolut kan män se den, majoriteten var kvinnor men visst var det även män där och dom jag såg verkade ha trevligt
    Ha det så trevligt!

• Ulrika80

Jag har sett den. Tycker hon är bra, härlig och ärlig. Det enda jag fann svårt var när hon försökte göra humor av att ha blivit sexuellt utnyttjad. Det är inte roligt hur mycket man än gestikulerar.

Svar på tråden dyngkåt och hur helig som helst - mia skäringer. någon som sett den?