• HeartsOnFire

Behöver akut hjälp till dop!!!

Jag har beställt servetter med tryck till min sons dop och fick hem de igår...*suck* inte alls som vi hade tänkt...det mesta var fel. Det enda som stämde var färgen på trycket. Nu är det en vecka kvar till dopet och jag måste hinna beställa nya!
    Någon här som trycker på servetter eller kan tipsa om en jättebra sida där de är snabba! Eller bara en bra sida så man kan be dem vara snabba på att trycka servetter åt oss.

Det som var fel med servetterna som vi fick:
    Fel färg på servetterna
    Trycket var jättestort
    Trycket satt fel så det går inte att vika servetterna för då försvinner trycket

För några år sedan beställde jag servetter från samma person och var JÄTTENÖJD. Superfina servetter och jag var så glad att hon fortfarande trycker på servetter även fast hon har tagit bort sin hemsida.
    Tydligen så har hon ändrat på allting när det gäller hennes tryckeri...ändå påstår hon att hon trycker alltid på det här sättet. Det stämmer ju inte.

Hoppas verkligen att någon kan hjälpa mig...snabbt!

• Svar på tråden Behöver akut hjälp till dop!!!
  • Philippa

Ta vanliga servetter så har du ett problem mindre...!

• MattiasFru

vi beställde servetter från denna sida, nu såg jag att hon hade lite leveranstid, men du kan ju alltid ringa och höra om hon kan speeda upp lite för just din skull? Vi beställde både med tryck och vikning, så dom kom klara. Jättefina servetter och vi är supernöjda!

• HeartsOnFire
    Philippa skrev 2011-03-18 09:13:08 följande:
    Vi ska ha vanliga servetter också. =)
  • HeartsOnFire
    MattiasFru skrev 2011-03-18 09:18:36 följande:
    vi beställde servetter från denna sida, nu såg jag att hon hade lite leveranstid, men du kan ju alltid ringa och höra om hon kan speeda upp lite för just din skull? Vi beställde både med tryck och vikning, så dom kom klara. Jättefina servetter och vi är supernöjda!
    Tack så mycket! Jag har varit inne på den sidan, men jag ska gå in där och kika igen.
  • MattiasFru
    HeartsOnFire skrev 2011-03-18 09:23:12 följande:
    Tack så mycket! Jag har varit inne på den sidan, men jag ska gå in där och kika igen.
    eftersom hon skrivit ut telefonnumret så går det ju alltid och ringa och höra om hon kan hjälpa er jag hade bara mailkontakt med henne, men hon verkade väldigt tillmötesgående och trevlig. Så det är ju värt ett försök iallafall!
  • HeartsOnFire
    MattiasFru skrev 2011-03-18 09:29:19 följande:
    eftersom hon skrivit ut telefonnumret så går det ju alltid och ringa och höra om hon kan hjälpa er jag hade bara mailkontakt med henne, men hon verkade väldigt tillmötesgående och trevlig. Så det är ju värt ett försök iallafall!
    Jag hade visst inte varit inne på den där sidan förut såg jag.
    Vilket tryck beställde ni?
    Har hon "bebis på kudde"? Jag såg den inte bland bilderna.
  • sirisdotter
    Philippa skrev 2011-03-18 09:13:08 följande:
Svar på tråden Behöver akut hjälp till dop!!!