• Anonym

Min sambo ringer telef dejting...

Jag har sett i min sambos mobil att han ringt sk. dejting linjer. Berättade för honom vad jag sett, han sa att han ringt men att det aldrig handlat om sex eller att bestämma träff med någon, utan vanligt snack om allt möjligt. Jag vet att han är rätt flirtig på krogen och jag har även sett okända namn i hans mobil(dumt att titta jag vet...). Vet inte vad jag ska tro? Ringer man dessa linjer bara för att "snacka"? Jag har aldrig ringt själv så jag vet ingenting. Vi har en son på 14 mån,spelar egentligen ingen roll, för jag vill inte att han ringer sånt ändå. Någon som vet vad man pratar om?

• Svar på tråden Min sambo ringer telef dejting...
  • Anonym

Förstår dig! Min sambo sitter vid datorn isället...smsar med en del oxå...suck. Min sambo har varit otrogen flera gånger.. jag har varit på väg att flytta men han säger att han älkar mig lóch vill att det ska fungera... Nu ska vi ha barn. Planerat.
    Mina egna tankar svänger i perioder...Har oxå kickat i mobilen och där får man ju reda på en del...av smsen...
    Min sambo säger oxå att det bara är snack om allt möjligt, att han inte har träffat någon osv.
    man undrar ju vad det handlar om...och efter allt vi varit med om så tar det tid att få tillbaka förtroendet..om nu någonsin får det helt..
    Försök att få han förstå hu du känner dig av detta... att man kanske undrar om man räcker till osv. man blir ju rädd. med all rätt.
    kram till dig och hoppas det inte är något annat som ligger bakom hans tanke med detta!

• Piskumi

poh! gissa om jag skulle bli forbannad fall ngt sant skulle uppkomma har. skiter fall han sager att han 'bara ringer for o snacka' - va faen! snacka med MEJ da...
    och om man inte duger sa har han vanner o familj o snacka med, inte skall han behova snacka med okanda kvinnor pa telefon!! Gah...

• Anonym

jag kom på min sambo, att han ringt telefondejting linjer mm. Jag vart tokig, för mig känndes det som att han hade bedragit mig. Han har ju helt medvetet lyft luren och ringt, och inte ringer man dit bara för at säga hej, det kan man göra till en kompis, utan för att fylla nått annat behov. Att han dolde det för mig och inte ville att jag skulle veta om det, tycker ju ju att då borde han ju då skitit i det. Som någon sa (dr Phil?!): Om du gör något som du inte skulle gjort när din flickvän står brevid, då är det otrohet.

Ska även säga att vi kom över det och har det mkt bra nu, men en gång till, det tar jag inte.

Svar på tråden Min sambo ringer telef dejting...