• Insatt

Min släkt kallar min dotter guling,

Anonym skrev 2011-03-18 10:28:40 följande:
    För att det är lika rasistist som guling
    Om han nu skulle ha sagt nått sånt, vad fan har det att göra med vad BARNET kallas?

Vilken härlig karl du verkar ha ts, så rätt av honom att kasta rassesvinen på porten. Om jag var du hade jag sagt upp bekantskapen med släkten tills de förstått att skärpa sig. 
  • Insatt
    Här och nu skrev 2011-03-18 10:55:23 följande:
    Fast många med mörkare hudfärg kallar sig själv blattar.
    Vad har det med saken att göra när en öppen nazist gör det? Det är ju som att säga att det är ok att KKK anhängare säger "nigger" bara för att det sjungs av afroamerikaner i hip-hop-låtar.
  • Insatt
    Här och nu skrev 2011-03-18 11:04:00 följande:
    Nazist o rasist är inte samma sak.
    Nej, en nazist är en superrasse som verkligen inte har rätt att kalla folk blattar bara för att människor som beskrivs som sådana kallar sig själva det. Testa att åka ut till rosengård och skrika "hallå blattepojkar" och se vad som händer!
    Här och nu skrev 2011-03-18 11:01:21 följande:
    Det används av dem själva för att de vill.
    Som sagt var är det ingen ursäkt för utomstående att säga det.
  • Insatt
    Anonym (123) skrev 2011-03-18 11:33:31 följande:
    Mjaa, äkta nazister är ju i grunden emot just judar. Sedan så betyder ju det att man är rasistisk också då man hatar en viss ras.

Helt sjukt dumt sagt av TS bror iaf. Finns inte ens ord för det!
    Nej, de är inte emot just judar! Även romer blev dödade i förintelsen t.ex. Anledningen till att hatet blev riktat mot främst judar var att de utgjorde den största minoriteten. Och vid OS i Berlin ville Hitler inte ta i hand med och gratulera en afroamerikan som fått guldmedalj.
  • Insatt
    Anonym (123) skrev 2011-03-18 12:07:21 följande:
    oftast är man ju både nazist och rasist riktat mot flertalet raser. men just nazismen är riktat mot judarna.

i tex iran är nazism inte helt ovanligt då en del hatar just judar. sedan hatar de ju amerikaner också i viss skala med det gör inte att de är just nazister. jag ser de som att dom är nazister som är rasistiska mot fler än judarna, men hade de endast hatat amerikaner hade jag ju inte kallat de för nazister. hänger du med?

man kan vara rasistisk i större skala även om man är nazism i grunden. men just nazismen är riktad mot judarna.
    Tänk att det ska vara så jävla svårt att bara säga "jo du hade rätt, jag tänkte nog lite fel där!"?
  • Insatt

Att snacka om risplockargener känns ju bara som en suck ifrån att snacka om bomullsplockargener.

Min kompis som är adopterad från Korea har mer än en gång fått höra att hon skulle ha knull- och kuksugargener p.g.a. prostitution i asien. Det är väl vad som väntar barn som får höra att de skulle ha gener för att plocka eller äta ris ifall man inte ser till att täppa till käften på idioter!

• Insatt
    Anonym skrev 2011-03-18 20:02:07 följande:
    Öhh inte för att det har med tråden att göra så vill jag bara påpeka hur fel du hade där.
    Och det kommer från någon som inte ens klarar av att stå för sina åsiker och du tror ändå att jag ska bry mig om vad du säger? HAHAHA! Jo en nasse är en superrasse för rasister kanske ogillar folk av annat ursprung medan nassar vill utrota dem för att få en "ren" ras. Så är det. Det är mer extremt än att bara vara en patetisk idiot som sitter och ondgör sig över andras hudfärg i allmänhet. 
  • Insatt
    satansunge skrev 2011-03-20 23:16:26 följande:
    men herregud är det släktingar o sånt kan man ju ta det som ett skämt jag menar kom igen !! inte så man hade blivit sur om en svart kille kom och sa ååh vilken söt blek svenne ??
    Vad hade du tyckt om du fått ett handikappat barn och någon kallat det för ett sött litet mongobarn då? Tyckt att det var ok? Skulle inte tro det va!
Svar på tråden Min släkt kallar min dotter guling,