• Anonym (123)

Min släkt kallar min dotter guling,

Insatt skrev 2011-03-18 11:16:04 följande:
    Nej, en nazist är en superrasse som verkligen inte har rätt att kalla folk blattar bara för att människor som beskrivs som sådana kallar sig själva det. Testa att åka ut till rosengård och skrika "hallå blattepojkar" och se vad som händer!
    Här och nu skrev 2011-03-18 11:01:21 följande:
    Det används av dem själva för att de vill.
    Som sagt var är det ingen ursäkt för utomstående att säga det.
    Mjaa, äkta nazister är ju i grunden emot just judar. Sedan så betyder ju det att man är rasistisk också då man hatar en viss ras.

Helt sjukt dumt sagt av TS bror iaf. Finns inte ens ord för det!
  • Anonym (123)
    Insatt skrev 2011-03-18 11:44:26 följande:
    Nej, de är inte emot just judar! Även romer blev dödade i förintelsen t.ex. Anledningen till att hatet blev riktat mot främst judar var att de utgjorde den största minoriteten. Och vid OS i Berlin ville Hitler inte ta i hand med och gratulera en afroamerikan som fått guldmedalj.
    oftast är man ju både nazist och rasist riktat mot flertalet raser. men just nazismen är riktat mot judarna.

i tex iran är nazism inte helt ovanligt då en del hatar just judar. sedan hatar de ju amerikaner också i viss skala med det gör inte att de är just nazister. jag ser de som att dom är nazister som är rasistiska mot fler än judarna, men hade de endast hatat amerikaner hade jag ju inte kallat de för nazister. hänger du med?

man kan vara rasistisk i större skala även om man är nazism i grunden. men just nazismen är riktad mot judarna.
  • Anonym (123)
    Insatt skrev 2011-03-18 12:08:34 följande:
    Tänk att det ska vara så jävla svårt att bara säga "jo du hade rätt, jag tänkte nog lite fel där!"?
    varför skulle jag säga så när jag personligen inte tycker att du har det?
Svar på tråden Min släkt kallar min dotter guling,