• Soetkorv

Min släkt kallar min dotter guling,

Fy så in i h-e ofattbart att slänga ur sig sådana rasiatiska kommentarer! och upprepade ggr också! Jag skulle blivit fly förbannad och be dem dra dit pepparn växer. Hur vågar de komma hem till er och bete sig så?! Detta är inga skämt, utan rena rasistiska påhopp! Det ska ni aldrig acceptera. Förstår din man fullt och fast. Förolämpande, förnedrande och rasistiskt är vad det är. Någon skrev att ni ska kunna at en ursäkt. Eh, din bror mfl har haft sina chanser och alla med någorlunda vett i skallen begriper att sådant säger man inte alls.

I mina ögon hade de satt sin fot för sista gången i mitt hem. Risplockargener?! Fy fan att säga så. Att tycka om ris sitter inte i några gener och det är ren jävla rasism. Jag skulle inte tagit emot den ursäkten och jag tror din dotter skulle tacka dig i framtiden för att ni inte accepterade sådant förskräckligt uppförande mot henne och mot pappan till ditt barn! Risplockargener...man blir mörkrädd.

• Soetkorv
    Eisa skrev 2011-03-19 14:36:58 följande:
    Jag tyckte det var lite humor jag... har själv en asiatunge jag brukar dra liknande skämt om
    Du är inte frisk va? Kallar du ditt barn asiatunge också?! Sök hjälp.
  • Soetkorv

Risplockargener och guling?! Hur fan kan man kalla ett barn det? Och med din man närvarande?! Sjukt är vad det är. Inget vett i skallen eller normalt hyfs. Det är som att kalla ett mulattbarn för nigger och svarting! Gör man det på skämt o för att skämta? Nej det gör man inte. Tycker synd om din man och er dotter. Sätt ner foten. Ni skonar er dotter från en sådan släkt. Tänk sen när hon blir äldre o begriper vad hennes mobror mfl säger. Ska det bli vardagsmat för henne att kalls guling mm?! Nej bryt kontakten, sen kan de komma krypandes. Er dotter gör ni en tjänst.

Svar på tråden Min släkt kallar min dotter guling,