Vill få hem min dotter nu!
Hej kan göra en snabb historia nu..
Förra året i början av sommaren så börjades en utredning på mig om min dotter. Jag hade nyligen blivit våldtagen och mådde inte alls bra fysiskt eller psykiskt. Jag försökte verkligen hålla modet uppe för min dotters skull. Jag blev inlagd på sjukhus pga oförklarlig smärta i buken. Ingen i min familj ville hjälpa mig med dottern, och hennes pappa vägrade ha henne, så jag hade inget annat val än att ta med henne på sjukhuset. Jag fick förlita mig på min dåvarande pojkvän och det var enligt mig inte alls okej! Jag kunde knappt stå upp, och sen var min dotter där också, och han hade ett jobb att sköta. Efter jag skrevs ut då de inte hittade någon förklaring så var jag hela tiden i möten hos socialen. de tyckte att det var fel att min dotter var med på sjukhuset. Jag har saknat min dotter varenda eviga sekund sen de tog henne i från mig.. Det var min egna pappa som ringde till socialjouren en vecka tidigare. Varför? Jo för att jag köpt en hundvalp. Innan min dotter skulle vakna så hade hunden kissat inomhus så då stod jag och tog bort det, då kom min pappa oplanerat förbi och skällde på mig så min dotter vaknade, och började gråta, och då fortsatte han skrika på mig och sa att det var mitt fel osv. .
När min dotter var 8 månader, då hade jag barnvakt första gången, när hon var 1 år skulle jag ha det andra gången.. Barnvakten då var min vän som är utbildad inom barn och fritid och jobbar som dagisfröken, men min pappa tyckte inte det var bra nog, så han ringde dit socialjouren och då lvu:ades min dotter.
Sen dess har jag fått gå på pissprov trots att jag ALDRIG tagit droger i hela mitt liv, jag har gått dit frivilligt för att få tillbaka min dotter, men de räcker inte som bevis för dom.
Jag har stärkt min och pappans kommunication, men det räcker inte för dom.
Jag har börjat ta medicin för min depression och mår väldigt mycekt bättre, men de räcker inte för dem.
Jag försöker boka ett möte nu med min dotters omöjliga handläggare.. Men får aldrig något svar, har ringt henne, men hon svarar aldrig, har lämnat brev hos socialtjänsten, men får aldrig något svar, är trött på hennes beteende.
Men iallafall, just nu försöke rjag komma på frågor som jag kan ställa till henne då ajg väl får ett möte, jag hoppas att ni på fl kan hjälpa mig!
De två frågor jag har är dock
1, vilka krav har de på mig?
2,vilka krav har de på pappan?
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-06-08 00:26
Ja hörrni.. Ni har jag börjat må lite bättre efter våldtäkterna, det kan faktiskt gå några timmar utan att jag tänker på det, och när jag väl gör det så är det inte lika svårt längre!
MEEEN, för varje sak som blir bättre, är det något annat som blir värre. . Jag har fått reda på vars min dotters pappa befinner sig sedan några månader tillbaka.. Nämligen i fängelset för grovt narkotika brott.. Känns.. ja, finner inga ord egentligen, då han kommer sitta där mellan 4-6 år troligast.. Jag har ingen som hjälper mig att kämpa, trots att vi inte hade bra kontakt så ville han ha tillbaka våran dotter också!