Inlägg från: Mineralvatten |Visa alla inlägg
  • Mineralvatten

sambon tränar 6 dgr/v. läs!

du har rätt till lika mkt fritid som han.

det där med att träna när barnet somnat är ett gnissel för många, eftersom flera inklusive jag själv inte kan träna på kvällen för att man då blir jättepigg hela natten, och dessutom vill jag inte träna efter middagen eftersom jag vill äta ordentligt efter att jag har tränat.

varför går han inte direkt och tränar efter jobbet?

• Mineralvatten
    arwen00 skrev 2011-03-23 15:46:16 följande:

tycker att han borde kunna träna på kvällarna efter att sonen gått och lagt sig...

SJBE skrev 2012-03-01 12:22:34 följande:
    Kan han itne tränga när barnet lagt sig?

Min sambo tränar också ganska mycket, men han går iväg på kvällarna när dottern lagt sig vid kl 19.
    Då sätter jag mig och pluggar (läser distans). På så vis får vi lite tid tillsammans hela familjen när han kommer hem från jobbet (16.30).
    Sedan kommer han hem från träningen vid ca 21.30. Och då får han och jag våran tid tillsammans.

för att han kanske inte kan träna efter middagen för att få en god sömn. jag kan inte det. skulle jag gå till gymmet vid 19 och komma hem vid 21:00 så behöver jag ju dels äta en rejäl måltid eftersom jag tränat hårt  och jag skulle inte kunna sova dels på grund av alla endorfiner i kroppen och dels eftersom jag ätit en stor måltid.
Svar på tråden sambon tränar 6 dgr/v. läs!