• Anonym

Gillar ni tjejer när man tar er på brösten?

Alltså gillar ni när eran partner sitter och klämmer/smeker era bröst i t.ex. soffan. Nu menar jag inte i samband med sex utan i vardagen.

Jag brukar sitta med handen innanför min sambos tröja ibland och leka lite börtsen. Hon gillar det, typ som massage.

• Svar på tråden Gillar ni tjejer när man tar er på brösten?
  • Gigantica

Mycket och gärna vid sex, men "i vardagen" (som du kallade det)... nej,
     tack, tycker nog mest att det är obehagligt.
    Lite som om han skulle "gräva mig i hugget".

Inte sitter jag och masserar hans testiklar "i vardagen".

• Ernst Hugo
    DaCiss skrev 2011-03-19 21:10:13 följande:
    Det är ju väldigt individuellt. Vissa är känsliga på brösten andra inte. Jag uppskattar inte om mannen kommer och klämmer lite på brösten i förbifarten då jag tycker det är väldigt respektlöst. 

Men som man kan man ju fråga sig samma fråga, uppskattar man att kvinnan klämmer och smeker en över brösten då man sitter i soffan och slötittar på tv? 
    Japp det uppskattar man Solig
  • getingen06

Klart jag gillar när dom tar på mina stora härliga bröst Solig

• DaCiss

Han får massera och klämma på mina bröst om jag får massera och klämma på hans testiklar. Så ser jag det. Annars känns det bara som att jag används för den andres njutnings skull. Han får i så fall mycket hellre ge mig en massage om han tänkte på mig i första hand och ville vara mysig. För jag kan inte säga att jag njuter ifall han börjar klämma och känna.Vid sex jo, men inte annars.

• Mammisen

Tyckte om det innan vi fick barn. Nu tycker jag inte om det. Kanske för att jag är väldigt missnöjd med brösten nu efteråt och det påminner om känslan av att amma

• LillaTanten

Ja, jag uppskattar faktiskt det.....

För mig personligen finns det inget förnedrande, objektifierande eller obehagligt alls i att han kommer och kramar om mig bakifrån när jag diskar/lagar mat/borstar tänderna/tittar på böckerna i bokhyllan/whatever och låter händerna glida upp och kupar mina bröst.

Likaså när vi ligger i soffan och skedar och kollar tv  - det hör liksom till att hans hand ska vara runt mitt bröst. Det är en mysfaktor för oss båda och eftersom vi är ense om det kan det ju inte vara annat än rätt - för just oss :)

Man blir som man umgås - är jag otrevlig kan det mycket väl vara ditt fel!
  • DaCiss

Det beror nog mycket på situationen och hur han gör det. Det som lilla tanten skriver låter ju faktiskt mysigt. Men om du får känslan av utnyttjande på något vis så är det inte så trevligt mera. 

• Anonym (nice)

Jag älskar det. Är en stark erogen zon för mig så jag tänder lätt på  det.

Men när jag får den där handen runt bröstet när jag ska sova eller när vi myser i soffan så känner jag mig bara trygg.  

• Anonym

....mysigt absolut, men inte det här nypandet och sugandet av bröstvårta..suck obehagligt och poänglöst......

• Anonym (yes)

Ja, det är mysigt! Går igång bra på det också!

Svar på tråden Gillar ni tjejer när man tar er på brösten?