Gillar ni tjejer när man bär er?
Typ lyfter upp er osv, behöver inte ha med sex att göra.
Typ lyfter upp er osv, behöver inte ha med sex att göra.
Kan det vara så att de som känner att de väger för mycket för det inte gillar det?
Ohhhh jag saknar det! I början av förhållandet brukade min pojkvän lyfta upp mig när vi kysstes, och bära iväg mig till soffan eller sängen för att kunna inta en lite intimare position. Älskade det, nu händer det bara lite då och då, för att inte skämma bort mig enligt honom själv haha. Det är mysigt och lite tändande, känns på något sätt att han är lite extra manlig och ja sugen förstås...
nä vad skulle det vara för vits med det ? han får då ta i om han ska kånka runt på mig;)
Åh, så sexigt.. Min man har börjat träna en massa och fått så snygga armmuskler, kanske ska möta honom halvvägs och gå ner några kilon? Så man kan bli så där härligt upplyft..
Det är myyys! Hände dock aldrig med killen jag senast var tillsammans med, eftersom jag är längre än han. Det blev väl inte samma tjusning då kan jag tro.
Jäkligt härligt att lyfta upp den man älskar i en stark famn och möta hennes läppar i en passionerad kyss :)
Allt som ni har sagt här goes two ways ^^ Känns litet romantiskt ja.
Synd bara att många tvekar för att dom tycker dom väger för mycket själva :( Skulle vilja lyfta mera.
Vet inte då ingen försökt. Men det är nog lika bra då jag är så lång, tror inte det skulle vara bekvämt, tyvärr... var ofta avis på mina "små" tjejkompisar förr när de kröp upp i knät på sina killar och blev omhållna. När jag försökte mig på samma sak var alltid mina armar, ben och kropp ivägen, så jag insåg att det inte var nåt för mig. Och jag var absolut inte tjock då, bara lång.
Hihi, nä vet inte om det är sådär jättespeciellt. Men min kille som är en cm längre än mig och väger 58kg (jag 60kg) bar mig idag, jag fick dock klamra fast mina ben runt honom så gick han runt med mig. Det var kanske lite roligt. med tanke på att han e så liten ^^
Frugan är grymt höjdrädd så hon skriker högljutt ifall jag lyfter upp henne :)
Jag tycker det känns så bra att bli lyft! Tyvärr har jag bara blivit det på riktigt typ en gång under vuxenlivet. Men jag tyckte det var så fint. Det var en kompis till mig som av någon anledning, på fyllan, ville lyfta mig. Jag blev först rädd och bad honom låta bli för jag trodde inte han skulle orka lyfta mig och jag ville inte landa på golvet med en smäll. Men han insisterade och tog bara tag i mig och lyfte mig så jag hade ryggen mot hans ena arm och knävecken mot hans andra. Och jag var så fascinerad och så stolt på något vis över hans styrka, eller kanske impad är rätt ord. Så kände jag mig så trygg där i den starka famnen.
Så ja, jag blir väldigt gärna lyft i en stark famn! Skulle gärna bli det igen
Mina pojkvänner har burit mig alla, jag är inte så stor. Jag är rätt neutral till det, vet inte varför killar gillar det? Min nuvarande är nästan lika liten som mig, och då blir jag nervös att han ska tappa mig..haha.
Mina pojkvänner har burit mig alla, jag är inte så stor. Jag är rätt neutral till det, vet inte varför killar gillar det? Min nuvarande är nästan lika liten som mig, och då blir jag nervös att han ska tappa mig..haha.
Kan vara härligt att de liksom är manliga och tända och bär mig till sängen......:)