Inlägg från: Anonym (emot porr) |Visa alla inlägg
  • Anonym (emot porr)

Min man tittar på porr! Normalt?

MammaJohannaS skrev 2011-03-21 09:04:20 följande:
    Inte alla killar, men det är klart vanligt att dom gör det tyvärr..
    Min sambo sitter tyvärr o tittar på det, och han vet att jag ogillar det så mycke det bara går.. ofta smusslar han med det tyvärr :(
    Usch vad tråkigt att han inte kan respektera dig! Jag ogillar också porr och har sagt det til min pojkvän. Han respekterar det och varken jag eller han kollar på porr. Är ju riktigt äckligt med porr, tjejer som stönar av in och ut-sex, det är ju inte ens skönt! Sån skev bild porren har på sex alltså.
  • Anonym (emot porr)
    AminasmammaElin skrev 2011-03-21 19:42:44 följande:
    Men jag tycker det är skönt med "in och ut" sex som du beskriver det! är jag skev då?
    Men man stönar knappast av det eller får orgasm av det som tjejerna i porrfilmerna...
  • Anonym (emot porr)
    Anonym skrev 2011-03-21 20:00:11 följande:
    hmm.. hur menar du då menar du?
    Tycker bara att det är så fjantigt att tjejerna ska stå och stöna vid sånt sex som knappast är skönt för DE FLESTA kvinnor. Nej usch, jag tycker porr är äckligt, jag äcklas av det. Jag brukar även byta kanal när det dyker upp sex-scener i filmer eller serier.
    Ogillar även svenska komedier, så mycket sexskämt i sådana.
  • Anonym (emot porr)
    AminasmammaElin skrev 2011-03-21 20:10:50 följande:
    Eftersom du är emot porr och inte verkar ha speciellt stor erfarenhet så kan jag dock inte förstå hur du kan veta vad "de flesta" gillar och inte? Berätta gärna!
    Jodå jag har kollat en del porr i mina dagar, men då trodde jag att kvinnorna verkligen njöt utav det. Nu vet jag bättre och har haft sex och kan inte förstå hur kvinnor kan njuta av den sorts sex som finns i porr. Ingen av mina tjej-kompisar eller jag njuter av sån sex.
  • Anonym (emot porr)
    Madick skrev 2011-03-21 20:44:54 följande:
    Men stackars er! Antingen vågar ni inte släppa loss, ni känner inte era egna kroppar eller så har ni helt kassa pojkvänner för ni missar verkligen något!
    Jodå det är det jag gör, känner min kropp. Och jag får ingen njutning av sånt som finns i porr, så varför hålla på med en massa konstiga ställningar och in och ut när jag vet vad som ger mig njutning?
  • Anonym (emot porr)
    piffen skrev 2011-03-21 20:13:09 följande:

Varför sklle det inte vara ok att titta på porr (jag menar då laglig sådan)?!
    Ska man "förbjuda" någon att porrsurfa eller köpa porrfilmer kanske man borde rannsaka sig själv.
    Kanske dåligt självförtroende?

Sen skulle jag faktiskt vilja säga det att så som det går till i "Hollywood- filmerna" när de har sex är bluff och
    båg.
    Däremot in-ut är väl mer vanligt, särskilt när man har barn och tar en snabbis i tvättstugan t ex.

Ja och snabbisar med in-ut lämnar många kvinnor otillfredsställda också...
  • Anonym (emot porr)
    Anonym (p) skrev 2011-03-22 14:44:21 följande:
    Först: Impotens behöver inte betyda att man tappat sexlusten
    Sedan: Först säger du att du står fast vid ditt uttalande sedan ändrar du dig till 90%
    Sedan: Skulle gärna vilja ha en beskrivning på hur män boendes i de mest otillgängliga och fattiga delar av världen får tag på sina porrfilmer.
    Sedan: Angående ditt uttalande, är det underbyggt av någon form av fakta eller är det dina egna empiriska studier bland dina vänner?
  • Anonym (emot porr)
    Anonym skrev 2011-03-23 00:15:21 följande:
    Alla män tittar på porr. Jag skulle som tjej bli mer orolig om min man inte tittade på porr än om han gjorde det. Det är ett tecken på att han är impotent om han inte tittar på porr.
    Suck! Alla män tittar inte på porr, men de FLESTA tittar nog och så gott som alla HAR nog tittat...
  • Anonym (emot porr)
    Anonym skrev 2011-03-23 00:21:25 följande:
    Jo, mer eller mindre alla män tittar på porr. De som säger att de inte gör det ljuger....eller så är de impotenta.

Haha idiotiskt...
  • Anonym (emot porr)
    Anonym skrev 2011-03-23 00:27:01 följande:
    Är du själv man? Nej, precis.

Finns inget löjligare än kvinnor som påstår att just deras man minsan inte tittar. När vilken idiot som helst kan räkna ut att deras män gör det i smyg. 

Men det är klart. Förnekelsen är väl en försvarsmekanism som fyller ett syfte. 
    Och det finns inget löjligare än en man som påstår att alla män minsann tittar på porr för att jag (som man) gör det. Alla män är individer, precis som kvinnor. Det finns liksom ingen gen hos män som gör att de måste kolla på porr.
  • Anonym (emot porr)
    Anonym (alla män tittar) skrev 2011-03-23 00:35:01 följande:
    Mäns sexualitet skiljer sig från kvinnor. Medan kvinnor är mer inriktade på en person är mannen konstruerad för att ha sex med så många som möjligt.

Jaså? Har du någon källa på det?
    Hur kommer det sig att många kvinnor kollar porr då? Är dem felkonstruerade på något vis?
  • Anonym (emot porr)
    Anonym (alla män tittar) skrev 2011-03-23 00:39:53 följande:
    Men snälla du. Om du är så okunnig så att du inte känner till det får du själv åtgärda din okunnighet.

Det finns studier som visar att det är på det sättet, ja. 

Annars räcker det bara att se hur världen ser ut. 
    Det finns säkert studier på det, men det finns också studier som visar att mäns och kvinnors sexualitet inte skiljer sig åt.
    Ja varför ser världen ut som den gör? Social konstruktion kanske?

Varför finns det många kvinnor som tittar på porr då?
  • Anonym (emot porr)
    Anonym (alla män tittar) skrev 2011-03-23 00:49:35 följande:
    Tittar man på bekantskapskretsen blir man inte mer klok i sådana här frågor, snarare tvärtom.

De här studierna finns. Det är bara för dig att googla.

Kvinnor är inriktade på att ha sex ofta med en person (ett praktex till man).
    Män är mindre selektiva och är mindre fokuserade på en person. Det säger sig självt att det biologiskt fungerar så här eftersom det  historiskt har varit katastrof för en kvinna att bli gravid med en "dålig" man. en man har däremot inte behövt oroa sig för detta utan har optimerat sina chanser att föra sina gener vidare genom att ha sex med så många som möjligt.

Det är också därför som sexindustrin för män omsätter miljardersmiljarder medan sexindustrin för kvinnor max når upp till några få procent av detta.
    Ja man hittar ju vad man letar efter...
Svar på tråden Min man tittar på porr! Normalt?