Inlägg från: Anonym (p) |Visa alla inlägg
  • Anonym (p)

Min man tittar på porr! Normalt?

Anonym (hemskt) skrev 2011-03-21 09:28:37 följande:
    Ja och jag behöver inte porr av den anledningen. Tycker inte att det var några bra argument. Jag skiter i om ni behöver porr för att ni inte blir lika upphetsade utan.
    Är du verklig eller vad ?? *asg* Att man ( jag som fult normal man ivarjefall ) kollar på porr är något jag gör när jag känner för att r*nka lite ( och frugan inte vill vara med ) så att det ska gå snabbt o enkelt !

Inget jag tänker fantiserar eller jämnför med när jag gör något med min fru .... hon är underbar o sexig precis som hon är !!!

Men inbland behöver man "lätta på trycket" när hon inte vill ..... då sägert ill och med hon till mig :
    sätt på lite porr och gör det själv då *s*

HELT NORMALT !!!!
  • Anonym (p)
    Anonym (emot porr) skrev 2011-03-21 20:03:33 följande:
    Tycker bara att det är så fjantigt att tjejerna ska stå och stöna vid sånt sex som knappast är skönt för DE FLESTA kvinnor. Nej usch, jag tycker porr är äckligt, jag äcklas av det. Jag brukar även byta kanal när det dyker upp sex-scener i filmer eller serier.
    Ogillar även svenska komedier, så mycket sexskämt i sådana.
    Haha. Man kan ogilla porr av många skäl men att någon gör det för att de stönar vid vaginalsex var nytt för mig.
    I övrigt verkar du över lag ha vissa issues med sex... men det är du säkert medveten om.
  • Anonym (p)
    Martin111 skrev 2011-03-22 14:38:39 följande:

Okey då står jag bestämt fast med mitt första uttalande.

Det är bara naivt att tro att inte alla män kollar på porr, Iaf 90 procent av alla potenta män iaf. Resten har väll kollat porr någon gång  i sitt liv.

Först: Impotens behöver inte betyda att man tappat sexlusten
    Sedan: Först säger du att du står fast vid ditt uttalande sedan ändrar du dig till 90%
    Sedan: Skulle gärna vilja ha en beskrivning på hur män boendes i de mest otillgängliga och fattiga delar av världen får tag på sina porrfilmer.
    Sedan: Angående ditt uttalande, är det underbyggt av någon form av fakta eller är det dina egna empiriska studier bland dina vänner?
  • Anonym (p)
    Martin111 skrev 2011-03-22 14:57:20 följande:
    Va det inte i Sverige vi talar om? Skulle vara ganska konstigt om TS menar

ÅHHH nej min man kollar på porr. nu måste jag veta om han är normal, det gör jag genom att skapa en tråd på FM och frågar om alla män i hela världen kollar på porr.

Nej det är inte sannolikt att Awrala i Somalia ligger drar en handtralla framför sin ipad2 men man måste sätta kontext i trådstarten
    Då varken du eller TS placerat er eller era inlägg i någon kotext tolkar jag uttalanden som att "alla män tittar på porr" verkligen betyder alla. Men nu handlar det bara om "potenta" män i Sverige tydligen. Fler avgränsningar du vill göra? Ålder? Socioekonomisk bakgrund? Religion? Hälsa? Ska bli spännande att se hur många "alla" verkligen innebär till slut.
    Men här kommer en newsflash: inte ens alla friska, sexuellt aktiva, svenska, ateistiska, medelklass män i åldern 20-40 tittar på porr. Faktiskt.
  • Anonym (p)
    Martin111 skrev 2011-03-22 15:49:50 följande:
    Med gör alla killar det? så menar hon förmodligen alla killar i hennes ungefärliga ålder som bor i Sverige. Och nej kanske inte alla män i åldern 20-40 kanske kollar porr så gör en 98 procent det iaf, och då kan man lägga svaret till Ts att ungefär alla män (som du menar) kollar på eller har någon gång kollat på porr

Svar till TS: Nej alla killar kollar inte på porr men i den åldersgrupp du tänker dig så gör nog 90 procent det iaf. Det betyder inte  att han inte tänder på dig, Men om du är så jävla orolig så får du väll prata med honom.
    Då vill jag gärna att du visar upp en källa på dina siffror.
  • Anonym (p)
    Anonym skrev 2011-03-23 00:21:25 följande:
    Jo, mer eller mindre alla män tittar på porr. De som säger att de inte gör det ljuger....eller så är de impotenta.

Impotens har inte med sexlust att göra, är du medveten om det? För om du är det så vill jag gärna att du förklarar kopplingen ingen porr = impotens för mig.
  • Anonym (p)
    Anonym (alla män tittar) skrev 2011-03-23 00:31:43 följande:
    Ok, om du säger det så är det säkert så.

Jag har ingen aning om sexlust och impotens hör ihop. Jag har aldrig haft några sådana problem. 
    Men ändå uttalar du dig om det. Det ger ju verkligen trovärdighet till dina inlägg...
  • Anonym (p)
    Anonym (alla män tittar) skrev 2011-03-23 00:39:53 följande:
    Men snälla du. Om du är så okunnig så att du inte känner till det får du själv åtgärda din okunnighet.

Det finns studier som visar att det är på det sättet, ja. 

Annars räcker det bara att se hur världen ser ut. 
    Jag är också intresserad av trovärdiga källor på det. Men det var tydligen svårt att fixa fram förstår jag?
    För när jag, enligt ditt förslag, ser hur världen ser ut så tycks det inte stämma särskilt bra i åtminstone min bekantskapskrets.
  • Anonym (p)
    Anonym (alla män tittar) skrev 2011-03-23 00:49:35 följande:
    Tittar man på bekantskapskretsen blir man inte mer klok i sådana här frågor, snarare tvärtom.

De här studierna finns. Det är bara för dig att googla.

Kvinnor är inriktade på att ha sex ofta med en person (ett praktex till man).
    Män är mindre selektiva och är mindre fokuserade på en person. Det säger sig självt att det biologiskt fungerar så här eftersom det  historiskt har varit katastrof för en kvinna att bli gravid med en "dålig" man. en man har däremot inte behövt oroa sig för detta utan har optimerat sina chanser att föra sina gener vidare genom att ha sex med så många som möjligt.

Det är också därför som sexindustrin för män omsätter miljardersmiljarder medan sexindustrin för kvinnor max når upp till några få procent av detta.
    Så eftersom alla män är konstruerade att ha sex med så många som möjligt och kvinnor bara vill ha sex med ett enda praktexemplar till man så innebär det automatiskt även att samtliga män tittar på porr och kvinnor inte... eller vad?
    Tillåt mig småle.
Svar på tråden Min man tittar på porr! Normalt?