Anonym (hemskt) skrev 2011-03-21 09:47:47 följande:
Själv ska jag nog gå och laga middag ( det retar många att min familj äter middag 10.30 om dagarna men det är också NORMALT). =) Och jag ska INTE kolla i nån kokbok...
Men själv är jag mycket nöjd med mitt sexliv och har inga problem alls så uppenberligen måste man inte ha porr i alla fall. Och jag har lyckats bli gravid tre gånger så jag vet ju hur man gör..=)
Jag lagar också mat utan kokbok och hittar på nya rätter, men likförbannat ser jag matlagningsprogram och bläddrar gärna i mat-tidningar när jag får chansen. Eller en fin bilderbok med chokladefterrätter, snacka om matporr!
Jag undrar om du hoppar över sexscener i böcker du läser? T.ex. Grottbjörnens folk och den serien, myyycket sex i den, rena rama porren faktiskt. Och filmer, alltså nån action eller så, Flickan som lekte med elden t.ex. är det flera sexscener (utöver våldtäcktsscenerna som är vidriga). Läser du sextrådar här?
Om du gör det, varför är det accepterat men inte en film där man inte hymlar om vad det handlar om?
Jag kan köpa helt att man ogillar att tjejer blir utnyttjade, absolut! Men att döma ALLT efter vad vissa rötägg gör blir ju skevt.