• ManligMan

Min man tittar på porr! Normalt?

Anonym skrev 2011-03-28 00:10:32 följande:
    Jo.. windows skriver inte över, det bara puttar bak det lite. Sen tar man lätt tillbaka det med diverse program. Jag tog själv fram mail och konversationer från 2005 på mitt ex dator trots att han raderade flitigt..

Det finns (gratis)program som verkligen raderar och sedan skriver över datat.

Trycker man bara delet så raderas inget, man tar bara bort hur man hittar det.

Vill man porrsurfa så kan man ju alltid köra privatfunktionen i IE då skrivs inget till disk utan bara till internminnet.  
  • ManligMan
    Anonym skrev 2012-04-13 16:02:33 följande:
    Män som tittar på porr äcklar mig och det har min kille blivit varse om då jag va på väg att lämna honom pga av att han smugit med det. Jag hade inte sagt till honom hur mkt  sådant äcklade mig vilket jag borde när vi träffades. Hur som helst valde han förhållandet och jag har valt att lita på honom igen. Killar förstår inte alltid att de kan såra och vissa killar kan tom tro att det har med tjejens självkänsla att göra att hon inte vill veta av porr. Jag kan snarare tro att tjejer med låg självkänsla accepterar porrtittande för husfridens skull eller att hon tror att hon inte är värld bättre. Sen är det ingen moral med porrtittande då de flesta killar inte vill att deras tjejer,föräldrar eller syskon är med men det går bra att titta på andra LÄGRE stående varelse.

Det kan också vara så att kvinnor med bra självkänsla inte känner sig hotade av porr och därför inte bryr sig....
Svar på tråden Min man tittar på porr! Normalt?