• Anonym

Min man tittar på porr! Normalt?

Vi har inspelade filmer som vi tittar på tillsammans. Jag tittar även ibland när jag är ensam och det tror jag inte maken vet om. Dock är det MIN och HANS ensak vad vi gör när vi är ensamma så det är inget någon av oss har rätt att bry sig om.

• Anonym

Klart att det är normalt att titta på porr. Skulle det nu vara onormalt att titta på porr så skulle väl antagligen inte det finnas? Att män kollar på porr är väl en klassiker. Men tjejer kollar lika ofta på porr som män gör idag i samhället, om inte mer till och med.

• Anonym

min gör det INTE(ingen av oss gör dt)

• Anonym

Det är normalt och kan också vara jävligt deprimerande. Jag mår själv dåligt av porr och blir äcklad av min man när han använder det.

• Anonym
    Anonym (jag-har-aldrig) skrev 2011-03-21 06:21:08 följande:
    Fullständigt normalt - allt ifrån att läsa "Vita Serien" eller annan damporr till att handgripligen se stora män sätta på oskyldiga studenter.

Så länge du inte tycker det går ut över ert sexliv eller annat så är det väl ingen fara om han ser på porr eller äter leverpastej?

Porr kan vara det han behöver som inspiration - prova att fråga honom om han skulle vilja att du inspirerar honom på något nytt sätt?
    Fast det behöver ju inte handla om inspiration heller. En del tycker bara om att titta på porr... Jag har ett jättebra sexliv, men tittar på porr ändå. 

Men en sak jag inte klarar av är scener när man på nära håll kan följa själva "juckandet". Det är bara avtändande. Jag gillar nog lite mer försepelet i porren och så. Men det finns ju massa olika typer av porr, så det finns nog nåt som passar alla :) 
  • Anonym

Det är fullt normlat. Jag och min man är väldigt öppna med det. Min man tittar på porr för att få utlösning och gör detta för jag inte har lika stor sexlust som honom.

Jag tycker synd om kvinnor som tror att deras män inte tittar på porr. Och jag tycker synd om män som måste smyga med att titta på porr.

• Anonym
    Anonym skrev 2011-03-21 07:46:59 följande:
    Det är fullt normlat. Jag och min man är väldigt öppna med det. Min man tittar på porr för att få utlösning och gör detta för jag inte har lika stor sexlust som honom.

Jag tycker synd om kvinnor som tror att deras män inte tittar på porr. Och jag tycker synd om män som måste smyga med att titta på porr.
    Finns många fina män som inte alls tittar på porr så att dra alla män över en o samma kam tycker jag inte du ska göra
  • Anonym
    Trollbarnet skrev 2011-03-21 03:58:59 följande:
    Jag skulle inte ha någonting emot om min kille skulle kolla på porr men vi har kommit överrens om att varken han eller jag ska göra det så vi håller oss ifrån det. Gemensamt beslut! :)
    Jag undrar också hur ni kommit fram till det? Vem tog initiativet? Var det han? Om du inte har nåt emot att han kollar på porr så kan det väl knappast vara du som initierat det? Och om det var du, varför gjorde du det om du inte har nåt emot det?
  • Anonym

Min sambo tittar inte på porr själv. Däremot kan vi titta tillsammans. :) Men hade han velat hade jag inte hafg några problem med det.

• Anonym
    Loriyana skrev 2011-03-21 08:29:34 följande:
    Är det det du säger till dig själv för att få det du gör att bli accepterat? Eller är det så att du verkligen tror att människorna som stönar i TV-rutan för att hetsa upp dig (för uppenbarligen räcker inte ett vanligt och normalt sexliv för dig om du känner behov av porr) VILLE bli porrskådisar? Antingen ljuger du för dig själv för att slippa känna dåligt samvete (du är i gott sällskap där) eller så är du oehört naiv om du tror att endast ett fåtal kvinnor och män mår dåligt i den branchen.

"siobhan" mannen/kvinnan utan alla höns hemma..
Svar på tråden Min man tittar på porr! Normalt?