Morsan låter mig inte pierca tungan
Hej jag är 17 fyllda och håller på med lagidrotter som fotboll och innebandy och är redigt övrigt dricker kanske 2 gånger varje månad men säger alltid vart och hur mycket jag ska dricka. har velat pierca mig i tungan sedan julas ungefär men hon sa nej direkt efter det har jag tjatat och tjatat.... till slut kom jag på en riktigt bra grej och sa om jag slutar snusa och röka (hållt på med det i 4år) kan jag få pierca tungan då och hon säger hmm jag ska tänka på det och gjort det i en vecka redan så sa det idag att hur länge ska du tänka till och ge mig fan inga falska förhoppningar. hon sa jag ska tänka på det tills nästa vecka och det värsta är att jag håller redan på att sluta snusa och röka för att få pierca tungan gör mig väldigt motiverad till att sluta! har inte rört något alls. har läst info från alla möjlig sajter pratat med kompisar om det som gjort det läst om risker osv. och gett informationen till min morsa. men om jag inte får pierca tungan nu nästa vecka kommer jag bli galen. taskigaste som finns att ge någon falska förhoppnigar vad tror ni hon säger? vad skulle ni föräldrar säga ?? tacksamm för alla svar tack på förhand ! :)