• Happy80

Vad har du på dig just nu?

Ja frågan är så enkel som den låter. Beskriv hur mycket du vill, om du vill, om vad du är klädd i just nu.

Det kan vara kul att få höra om folks älsklingsplagg, vad de nyss köpt för modefynd eller vad de bara går och skruttar i en vanlig söndagkväll.

Jag hoppas tråden kan fortsätta rulla på, man får givetvis svara mer än en gång (typ varenda gång man byter kläder då;)

Så: VAD HAR DU PÅ DIG JUST NU?

• Svar på tråden Vad har du på dig just nu?
  • Catte

Just nu har jag på mig svarta mys/träningsbyxor (har varit på promenad) och en grå collage tröja från cubus med vitt tryck därfram.... Amningsbh och trosor under

• nadja84

Svarta mjukisbyxor och en svart långärmad tröja, grönt linne, gröna trosor.. haha.. 2x svart 2x grönt.. tänkte inte ens på det själv... Just d matchar med illrosa strumpor..haha.. så fula!!!

• FruSöderström

trosor, pyjamasbyxor, en t-shirt och en tjock fleecetröja + en filt runt benen *fryser*

• bubbli

just nu har jag militärgröna linnebyxor och ett gult linne...o jättefina rosa underkläder....vadå matcha?!

• Trulls

gråa mysbyxor,gråa yllestrumpor, rosa långärmad tröja och så underkläder förstås......

• TheBlueRose

Titter med en urtvättad limegrån huvtröja ,
    Luleå-hockeys mjukbrallor .

Å, självklart underkläder

• lycka79

Hm, svarta kostymbyxor, en svart bolero och under den en metalliclila sidenkorsett som är sydd åt mig. Ska på jobbets julbord ikväll, om nu ngn undrar, inte min vanliga klädsel direkt.

Måste samtidigt passa på att rekommendera Vidal Sassons vågtång! Den är helt fantastisk!

• Sandreli

Ååhh, jag är ruskigt sunkig. haha.. grå bajenmunkjacka, bajen-tshirt, grå mysisar och ett hår som skatorna skulle älska att bosätta sig i.

• Mamma2001

ja du nu sitter jag i svarta mammabyxor och en svart tröja med ett vitt tryck på från vero moda nothing fancy

• Lola Jämtland

O hjälp....jag ser ut som Fan själv!

Har precis städat klart så jag känner mig lagomt sunkig....

Har iaf på mig 5 år gamla mysbyxor o en tröja som är....oj..*räknar*..13 år gammal....allt e svart o vitt...

O så trosor, BH o strumpor oxå förståss.....

NU ska jag duscha!!

Svar på tråden Vad har du på dig just nu?