Inlägg från: Hettie |Visa alla inlägg
  • Hettie

    Har du blivit fotograferad på The studio?

    La Lola skrev 2011-03-21 07:12:48 följande:
    Jag vet inte ens vad det är?
    Är de som knäpper likadana foton på alla tro?

    Med markerade ögonbryn, samma rosa nyans på läppstiftet liggandes på en spegel?
    Sprider sig som en löpeld på Facebook, iaf bland mina vänner....
    Det där låter mer som modell för en dag. Jag var på the studio i Gbg och modell för en dag i Örebro. Stor kvalitetsskillnad. Framförallt på sminkningen men också på kreativiteten i bilderna!
  • Hettie
    La Lola skrev 2011-03-21 07:18:05 följande:
    Ja, modell för en dag har jag hört att folk kallar det!

    Då är det inte samma koncept tack o lov.
    tja, samma koncept är det väl... Bli sminkad på ett lyxigt sätt av sminköser, bli fotad i en studio av en riktig fotograf, köp bilder som är vansinnigt dyra. Men kvaliten är skillnaden :)
  • Hettie
    Hettie skrev 2011-03-21 07:59:29 följande:
    tja, samma koncept är det väl... Bli sminkad på ett lyxigt sätt av sminköser, bli fotad i en studio av en riktig fotograf, köp bilder som är vansinnigt dyra. Men kvaliten är skillnaden :)

    Ska väl tillägga att man måste ju inte köpa några bilder :P

  • Hettie

    När jag fotades på the studio blev jag i alla fall inte erbjuden någon spegel att ligga på. Var jättenöjd med både sminkning och bilder och personalen var trevlig. Jag och min kompis hade en jättekul dag.
    När jag fotades på modell för en dag i örebro såg jag DEFINITIVT ut som en öststatshora och så var det den där spegeln och otrevlig personal. Jag kan ju säga att jag inte köpte några bilder och det kändes som ett stort slöseri av min tid.

    Hoppas inte att the studio har tappat i kvalite så att de också gör exakt samma på alla nuförtiden. det vore synd. När jag var där upplevde jag att de visste vad det pysslade med.

Svar på tråden Har du blivit fotograferad på The studio?