Hur, vad, varför, när?!
Nu sitter jag här hemma själv med dottern medans sambon jobbar och tankarna rullar runt i huvudet på mig.
Vet inte riktigt vart jag ska börja och vad jag vill med tråden.
Jag och min sambo har alltid haft ett väldigt bra förhållande, mycket kärlek omtanke och sex, alltid haft roligt tillsammans, men på sista tiden känner jag mig inte sedd och åtrådd som tidigare. Inga leenden längre.....
Min sambo är gullig och kommer och myser när vi ska sova, lite pussar då men inget mer.
Vi har nästan aldrig sex, han ger mig ALDRIG komplimanger längre, säger aldrig att han älskar mig, inga gulliga sms. Inget taffsande, ingen uppskattning what so ever!
Vi fick barn för 8 mån sedan, en underbar liten dotter som vi båda älskar över allt annat. Vet inte om det har med saken att göra att han inte ser MIG?!
Han är ute och kollar på andra på facebook (bara tjejer alltså vilket jag sett i historiken på datorn), hur ska jag tolka det? Letar han efter andra? Vill han se vad han "missar"? Är det en sån tjej han vill ha?
Jag har gått upp MÅNGA kilon sen vi träffades, och kämpar nu med att gå ner dom. Kan de va så att han inte är attraherad av mig längre?! VILKET JAG ÄR VÄLDIGT RÄDD FÖR!
Känner mig så vilsen i vårat förhållande just nu....
Vad ska jag göra?
Jag vet att det självklara svaret är att prata med honom, men till saken hör att jag är konflikträdd, alltså inte rädd för honom men vet inte om jag vågar ställa frågan för jag vet inte om jag vill höra svaret ifall det blir ett svar jag egentligen inte vill ha, som t.ex. att han inte attraheras av mig längre och att hans känslor svalnat. Vad händer om han inte alls funderat på det sättet jag gör, att han bara blivit "bekväm" och jag faktiskt helt i onädan tar upp det och GÖR så att han BÖRJAR tänka i dessa banor? Jag älskar honom så otroligt mycket och har funderat på hur mitt liv skulle vara utan honom, och bara tanken gör mig tårögd och jag får bokstavligt talat ont i hjärtat.
Som sagt, jag vet inte vad jag vill med tråden. bara ventliera antar jag.....
Känns tungt, mår inte alls bra utav detta...
Hur kommer han att ta de när jag väl tar mig mod att ställa mina frågor?
Älskar du mig fortfarande?
Tänder du på mig?
Letar du efter någon annan?
Vad hände med OSS efter vårat barn?
Varför säger du aldrig gulliga/fina saker till mig längre?
Hur vill du ha det i framtiden?
*SUCK*