Drickmugg för 6 månaders baby
Något tips? Det får inte rinna för snabbt...
Något tips? Det får inte rinna för snabbt...
jag köpte massa och minlille vägrade dricka, tills jag hos en kompis fick testa tupperwere (eller hur det stavas) och han drack som han aldrig gjort förr=)
Verkligen att rekommendera, det kommer inte för fort men är inte heller för trögt. Dyr var den 159 kr, men verkligen super! Min kille är med 6 månader
Konstigt, bara länken som kom med. Det jag skrev var iaf att på den länken borde du hitta en lära sig dricka i pipmugg från Nuby, en jättebra mugg som jag skulle säga faktiskt lärde vår dotter att hantera "vanliga" pipmuggar bättre, vi köpte vår på maxi stormarknad.
vi kör med en pipmugg från MAM, droppfri. perfekt för min 6 månaders flicka. testa :)
Tack för tipsen! Vilken på dunderbutiken är bäst då?
http://www.dunderbutiken.se/grp/nuby-2.php
Jag kan inte säga om det finns någon bättre men den vi har använt är Nuby muggen som har droppfri funktion och avtagbara handtag, den är iaf vi supernöjda med.
Jag testade Nubymuggen med, men som sagt min lille kille drack inte ur någon förrän vi testade tupperwere. Annars är jag inget fan av tupperwere=)
Men Nuby finns även på maxi stormarknad.
Vi gillar verkligen bambinos spillfria pipmugg, så smidig då det inte är massa smådelar som på alla andra utan bara mugg och lock.