• kärlektillminaflickor

RFSU test , bra/dåliga?

Hej.
    Jag testade mig med RFSU graviditetstest idag .
    Grejen är att det blev två streck , men de ena strecket blev långt ner, precis vid plasten.. förstår ni var jag menar? Gjorde ytterligare ett test och de visa samma.. två streck , men ena ner mot plasten.. är ja gravid?
    Är illamående , halsbränna, de hugger i äggstockarna och huvdvärk..

• Svar på tråden RFSU test , bra/dåliga?
  • kärlektillminaflickor

ingen som har någon kommentar? :D hihi..

• pluralfamilj

strecket vid plasten är bara utgångsplatsen för färgen, så blir det alltid. strecket ska du leta efter nästan mitt i, och även om det är svagt så ska det vara lika brett som kontrollstrecket ungefär!

såhär blev ett test för mig idag;

• pluralfamilj

extremt svagt, speciellt på bild... det återstår att se om testen är tillförlitliga!
  • kärlektillminaflickor

aha.. jäävla skit då !! för ja har varit illamående några dagar, o extrem halsbränna. ://

Grattis till dig :D

• Nicole03

Hej!

Testade med rsfu test förra månaden. Visade negativt, men jag fick ingen indikation på 2 streck bara ett och mensen kom 3 dagar senare, så för mig stämde det. Men jag läste på att det är säkrast och ta med morgonurin men det kanske du gjorde?

Lycka till!

• kärlektillminaflickor

Nej tog på eftermiddagen..
    Men tänkte ta med CB på fredag.
    För är jag inte gravid, fattar jag inte vart halsbrännan , illamåendet , smärtan i äggstockarna och huvudvärken kommer ifrån.. =)

• Nicole03

Ja, CB känns alltid bäst på något sätt =) ne det är ju typiska grav symptom, när skulle du ha mens då?

• pluralfamilj
    kärlektillminaflickor skrev 2011-03-21 21:06:49 följande:
    aha.. jäävla skit då !! för ja har varit illamående några dagar, o extrem halsbränna. ://

Grattis till dig :D
    menar du att jag inte ser i syne? jag vet inte jag, har fått osäkra resultat på stickor tidigare...

när ska du ha mens?

jag ska ha mens ca 27/3, hade ägglossning tidigt dock, ca 10/3 har en lååång luteal fas,
    får inte ens välja den här på fl så blir felplacerad i tid jämt :-P
  • kärlektillminaflickor

grejen är så här jag hade mens i början av feb , kommer inte ihåg exakt datum..
    sedan hade jag en blödning ca 12-13 mars , vet dock inte om de är mens eller ej..
    men symtomen kom för några dagar sedan!

• Nicole03

aa okej =) det låter ju väldigt positivt för din del, och symptomen ska ju komma när man skulle ha mens egentligen! Testa igen snart med CB och morgonurin så är du så säker du kan vara! Hoppas det går vägen, lycka till!

Svar på tråden RFSU test , bra/dåliga?