• kärlektillminaflickor

RFSU test , bra/dåliga?

Hej.
    Jag testade mig med RFSU graviditetstest idag .
    Grejen är att det blev två streck , men de ena strecket blev långt ner, precis vid plasten.. förstår ni var jag menar? Gjorde ytterligare ett test och de visa samma.. två streck , men ena ner mot plasten.. är ja gravid?
    Är illamående , halsbränna, de hugger i äggstockarna och huvdvärk..

• Svar på tråden RFSU test , bra/dåliga?
  • omgitspositive

Två streck på RFSU-testen är gravid. Ett streck är inte gravid. jag har använt RFSUs och tycker personligen att de är bättre än CB. Det är ju sånna vanliga teststickor som de använder på VC och inte något CB.

Såhär såg mitt "plus" ut.

Grattis till +:et !
    Common sense - a little goes a long way you know
  • kärlektillminaflickor

ja då var de inge plus för min del iaf.. inte med rfsu iaf..
    besviken man blir !! men symtomen då? nej ja tar nog nytt test på fredag.. vi kör på som vanligt iaf :D

• kärlektillminaflickor

jo fast de ena strecket var nere vid plasten , så jag trodde det var plus :)) men när ja ser de andra så ser ja ju att de inte var plus för min del :D .. men men .. testar igen senare med CB ..

• c81

Dom testen har alltid funkar på mig. Bägge gångerna, även så tidigt som 4 dagar inan mens.

• omgitspositive

Ah okej... konstigt : |. Ja jag hade också trott det när det blir två streck... 

Common sense - a little goes a long way you know
  • Danna

jag litar inte på rfsu:s tester. Jag hade testlagrets stickor o fick plus på bim-7..väldigt svagt.. så jag testade med rfsu på bim-5 o det var negativt.. med morgonurinen.. tog ett av testlagret i samma urin.. o det visade plus. Även vid min första grav. visade rfsu falskt negativt! så.. jag litar inte på rfsu!

• berenjena
    Danna skrev 2011-03-22 12:43:59 följande:
    jag litar inte på rfsu:s tester. Jag hade testlagrets stickor o fick plus på bim-7..väldigt svagt.. så jag testade med rfsu på bim-5 o det var negativt.. med morgonurinen.. tog ett av testlagret i samma urin.. o det visade plus. Även vid min första grav. visade rfsu falskt negativt! så.. jag litar inte på rfsu!
    Oh! Nu tändes ett hopp! Testade med rfsus test på BIM-4, men det var negativt. Har BIM idag och ingen mens har kommit än....hade gett upp tanken på att vara gravid faktiskt när testet var negativt. Ska vänta ett par dagar innan jag testar igen.
  • kärlektillminaflickor

Oh hoppas du är gravid då.. håller tummarna!

• Butikslager

RFSU-testen har alltid visat konstiga streck för mig trots att det inte varit något.
    Jag tycker RFSU-testen är skitdåliga.

• malin7801
    Butikslager skrev 2011-03-30 08:57:31 följande:
    RFSU-testen har alltid visat konstiga streck för mig trots att det inte varit något.
    Jag tycker RFSU-testen är skitdåliga.
    Håller med... fått falskt positivt på dem flera gånger
  • Butikslager
    malin7801 skrev 2011-03-30 10:46:39 följande:
    Håller med... fått falskt positivt på dem flera gånger
    Och besvikelsen är lika stor varje gång!
    Jag litar inte alls på dem!
  • malin7801
    Butikslager skrev 2011-03-30 15:03:19 följande:
    Och besvikelsen är lika stor varje gång!
    Jag litar inte alls på dem!
    visst är det så... inte klokt egentligen
  • Bottis

Jag har testat jättesvagt med rfsu, såg knappt strecket. Övriga test, CB digital, CB och Apotekets har visat tydliga plus och med dessa testade jag före och efter jag testat med rfsu.

Är lite testnarkoman, blivit gravid via ICSI så jag har lite svårt att tro att det är sant... 

Svar på tråden RFSU test , bra/dåliga?