Varför skaffa barn med knarkare??
Jag blir så ledsen när jag läser eller hör om såna som väljer att skaffa barn med missbrukare....
Hur kan man ens tänka den tanken.... om man är ihop med en kille som man vet är beroende av kranars existens i ens närhet då borde man tänka om....Likaså alkoholberoende....eller läkemedelsmissbrukare (läs missbrukare inte brukare för medicinskt syfte)
Jag lider så med de barn som skall sättas till världen o växa upp med en missbrukares hela tillaro- barnen i såna familjer mår oftast inte så bra.
Jag känner 6 vänner som har växt upp i alkohol hem, ett riktigt knarkberoendehem och ett gräshem. Dom kan berätta om hur jobbigt det var-vågade aldrig bjuda hem vänner. Nu i dessa fall var det pappan i alla familjer utom ett- i den sista var det bägge som var alkoholister
Ni som har en partner som knarkar,dricker eller missbrukar mediciner... Varför skaffa barn med denna person??
Har ni barn tillsammans redan-så hur tänkte ni??
Om ni vill ha barn med denna person men bara planerar än så länge-varför planerar ni barn??
Nej jag önskar det fanns nått sätt att kunna neka såna personer barn tills dom styrt upp sina egna liv