• Anonym (jobbigt)

Min kille har svårt att få utlösning, vad ska jag göra???

Min kille blir frustrerad och jag bir frusterad över varje gång vi har sex så, visst vi båda njuter och har skönt men min kille håller på väldigt länge, han har väl kunnat komma snabbt 1 gång ( 20 minuter)

Jag gillar när killen inte kommer på engång och så inget jag har emot men därimot om man får hålla på i 2 timmar börjar även jag som då har hunnit få ca 2 orgamser på den tiden känner att det måste ta ett slut.
    Min kille blir tröttare och tröttare och jag känner hur " den" slakar, det här är verkligen jätte jobbigt!
    Och giveltvis för min kille med.Rynkar på näsan

Hur ska jag göra, finns något tips på hur man kan få ens kille att komma???
    Jag ger han avsugning och myser med honom men inget verkar hjälpa....
    Gråter

• Svar på tråden Min kille har svårt att få utlösning, vad ska jag göra???
  • Anonym

Kan inte sexet få sluta med att du kommer ibland då? Att han måste komma sätter nog ännu mer press på honom och då får han nog svårare att komma.

• Anonym (Katsching!)

Jag skulle vilja ha din killes problem :P

• Anonym
    Anonym (jobbigt) skrev 2011-03-22 13:23:15 följande:

Min kille blir frustrerad och jag bir frusterad över varje gång vi har sex så, visst vi båda njuter och har skönt men min kille håller på väldigt länge, han har väl kunnat komma snabbt 1 gång ( 20 minuter)

Jag gillar när killen inte kommer på engång och så inget jag har emot men därimot om man får hålla på i 2 timmar börjar även jag som då har hunnit få ca 2 orgamser på den tiden känner att det måste ta ett slut.
    Min kille blir tröttare och tröttare och jag känner hur " den" slakar, det här är verkligen jätte jobbigt!
    Och giveltvis för min kille med.Rynkar på näsan

Hur ska jag göra, finns något tips på hur man kan få ens kille att komma???
    Jag ger han avsugning och myser med honom men inget verkar hjälpa....
    Gråter

Jag trodde jag var ensam om det problemet. Min sambo är precis likadan. En snabbis med honom innebär 45min. Man tröttnar ju både en och femtioelva gånger under tiden.
    Är det likadant när han leker med sig själv? Om inte, få honom att visa hur du ska göra. Det är nog det enda tipset jag kan ge. Det är det enda vi kunnat göra. Under de fem år vi varit ihop har han kommit i mig 4 gånger. Varav en gång lyckades vi komma samtidigt, den gången blev jag så uttråkad emellanåt att jag hade lust att bara gå därifrån. Glad att jag inte gjorde det eftersom det resulterade i en graviditet =)
  • Trust me

Det verkar visst inte finnas några tumregler för vad man gör om det tar tid för killen att komma. Det är väl bara helt normalt att killen sprutar och inget någon kvinna har behövt fundera på någonsin. Eller?

Undrar just var den där typen som alltid startar trådar om kvinnors rätt till orgasm håller till..

Kan säga att det kan vara som mannen i TS för mig med. Vill gärna höra tips om vad som fungerar för andra.

• Anonym

Det är möjligtvis inte så att din sambo äter antideppmedicin? Det har nämligen som biverkning att man får svårt att få orgasm. Jag har nu tröttnat på att ha det så så jag slutar med medicinen och hoppas kunna klara mig ändå.

• Anonym

Kommer han snabbare vid onani? Eller tar det lika lång tid då?
    Kommer han snabbare/lättare vid onani sitter det i hans eget huvud. Tar det lika lång tid/lika svårt vid onani så är han en kille som har svårt att få orgasm helt enkelt =)

• Trust me
    Anonym skrev 2011-03-22 18:27:14 följande:

Kommer han snabbare vid onani? Eller tar det lika lång tid då?
    Kommer han snabbare/lättare vid onani sitter det i hans eget huvud. Tar det lika lång tid/lika svårt vid onani så är han en kille som har svårt att få orgasm helt enkelt =)

I båda fallen sitter det i huvudet.

Det jag önskar är tips på hur man åtgärdar det. Ni som har män som har svårt kan kanske beskriva lite hur ni upplever att de är, Kan finnas gemensamma drag som kan påverka.
  • Anonym
    Trust me skrev 2011-03-22 18:31:12 följande:
    I båda fallen sitter det i huvudet.

Det jag önskar är tips på hur man åtgärdar det. Ni som har män som har svårt kan kanske beskriva lite hur ni upplever att de är, Kan finnas gemensamma drag som kan påverka.
    Så du menar att hos alla som har svårt att få orgasm så sitter det i huvudet? Även på egen hand? Så alla människor har förmågan att komma lätt och snabbt?
  • Trust me
    Anonym skrev 2011-03-22 18:36:31 följande:
    Så du menar att hos alla som har svårt att få orgasm så sitter det i huvudet? Även på egen hand? Så alla människor har förmågan att komma lätt och snabbt?
    Jag säger att i båda fallen sitter det i huvudet. Jag har ingen åsikt om ifall alla kan komma lätt och snabbt.
  • Anonym

har vart med om samma som du TS i en relation för ca 4 år sen. det var jobbigt tyckte jag, man hörde ju om alla killlar som alltid kommer vid samlag och det tog på mitt självförtroende att han inte kunde komma, kändes som att jag inte var tillräckligt sexig o upphetsande, fast det var antagligen inte  det det berodde på . hoppas det ska lösa sig

Svar på tråden Min kille har svårt att få utlösning, vad ska jag göra???