BF 
Vårtur2010: 38 år, försök 3, bf 24/11
MillaPo: bf 28/11
Barnsugen: 32 år, gjort 3 FET med 2 mf, nu gravid på IVF med bf 8/11
Grattis "vet ej..."! Håller med om att turkisk peppar är väldigt gott just nu. Har läst i en tråd om cravings att salt och surt är rätt vanligt att man älskar under graviditet. Jag gillar också sånt, fast kanske inte på craving-nivå riktigt. Tycker att det mesta smakar extra gott just nu! Jag kommer ofta på mig med att säga typ "Guuuud, vad gott det här var...", jag njuter liksom mer av smakerna. Jag är lite rädd för hur många kilo man kan lägga på sig om det fortsätter så här... Är hungrig för det mesta, sugande hungerkänsla har alltid varit mitt tidigaste grav-symptom och det håller i sig fast med vissa dagars uppehåll. Ibland slår det över i illamående om jag inte äter eller om jag stressar. Kvällstrött har jag blivit sista knappa veckan - kan känna för att lägga mig så fort jag kommer hem efter jobbet.. Och kissnödig! Jag kissar 2-3 ggr så ofta som vanligt. I natt tror jag jag var uppe 3 ggr och kissade... Skitjobbigt att somna om sista gången! Lite ömma bröst och känsliga bröstvårtor har jag också av och till, men inget extremt. Säger som MillaPo: Jag älskar mina symptom! De dagar som de avtar lite, blir jag så orolig... Kanske ångrar man sig om några veckor om man ligger och spyr hela dagarna 
Hoppas det går bra på kontrollen, Vårtur!