• Brudspirea

grattis stockholm m omnejd!

Om ni bara visste vad jag är avis på er som bor i Stockholm med omnejd. Och jag är norrlänning, det har nog aldrig hänt att jag skrivit dom orden förut... Flört

I månadsskiftet april/maj kommer världens bästa Lotta (som jag kallar henne) att flytta till Stockholm. Jaha, tänker ni, å varför är hon så bra då?
    Lotta är zonterapeft och akupunktör mm. Hon är väldigt kunnig på fertilitet, att jobba med kroppen så den är så mottaglig som möjligt för en graviditet. Perfekt inför IVF, FET eller om man bara behöver lite hjälp på traven...
    Efter fem års kämpande hjälpte hon oss att bli gravida, jag är övertygad om att hon hade en stor del i att det äntligen lyckades. Eftersom vi tyvärr förlorade vår dotter i magen i v 41+4 så har jag börjat gå hos henne igen. Hon är så varm som person och väldigt mån om sina kunder. Jag grät när jag fick reda på idag att jag inte kommer att få ha henne kvar...

Världens bästa Lotta heter egentligen Liselott Hagenmalm. Vill ni ha hennes nummer får ni inboxa mig!!
    Varje gång jag åker till Stockholm, kommer ett besök hos henne att bokas in, bara för att. Så bra är hon!

• Svar på tråden grattis stockholm m omnejd!
Svar på tråden grattis stockholm m omnejd!