• Anonym (Pinsamt)

Mensen luktar jätte illa! Så pinsamt.

Det här är så pinsamt men min mens luktar jätte illa känner jag!

Jag gjorde en operation i livmodern för 4 veckor sedan och nu fick jag min första mens efter det och det luktar illa =(
    Typ som svett faktiskt. Alltså riktig äcklig svettlukt blandat med lite unket och blodlukt liksom. Kan det vara en infektion som kommer nu?Jag blir jätte orolig och tycker det är så pinsamt. Ska jag få tag i en gyntid till imorn? Eller kan det bara lukta så? Har aldrig varit med om att mensen stinker liksom, det är värst när jag haft binda ett tag men även när jag duschat känner jag att det luktar illa av mensen som kommer,

• Svar på tråden Mensen luktar jätte illa! Så pinsamt.
  • Anonym (Pinsamt)

råkade trycka iväg innan jag skrivit klart. Och nu laggar datorn men ni förstår kanske. Kan en infektion komma senare? Har mycket blodklumpar och så var mensen senare än vanligt.

• Anonym (..)

Kan tänka mig att de skulle vara baktriell vaginos, de kan komma i samband med op i dom regiornerna.

• nian74

ring gyn imorgon och fråga - svårt att svara på så här.

• nemo1

Det är nog som med avslaget efter en förlossning, det luktar verkligen skunk. Gammalt blod som kommer ut luktar ju inte smaskens så det hör nog till när man har operarat sig.

Svar på tråden Mensen luktar jätte illa! Så pinsamt.