Inlägg från: Lejoninnan87 |Visa alla inlägg
  • Lejoninnan87

Mitt utomkvedshavandeskap mars 2011

Hej har haft samma sak, jag var i v. 6 så ganska tidigt men hade ändå blivit inställd på det och sett framemot att bli mamma fast det inte var planerat. Fick ont i höger sida av buken och blödningar. Läkarna misstänkte x så första veckan var jag ut och in på sjukhus för att ta labbprover. Sen fick jag cellgift fick vänta en vecka till och ta labbprover varannan dag. Läkaren ringde förra torsdagen och sa att mina prover HCG hade sjunkit och att det är på god väg. Trodde att det skulle vara över så jag pustade ut såklart. Men förra fredagen vaknade jag med att jag hade fruktansvärt ont igen så ringde min sambo och han kom direkt så vi åkte in till akuten. Det blev akut titthålsoperation. Min äggledare var så skadad så de var tvungna att ta bort denRynkar på näsan Som tur har man ju en till. Tycker att man nuförst fattar vad som har hänt. Man har liksom inte hunnit få in de i huvet förrän nu. Har också haft ont i axlarna och i buken, men det ska vara normalt enligt läkarna. Är sjukskriven till måndag. Hoppas på att få fara tilbaka till skolan, blir galen av att vara hemma. Skönt att få skriva av sig lite, och att man inte behöver vara ensam.

• Lejoninnan87

Hej Sess
    Hoppas verkligen att du kan återgå till jobbet snart! De e ju så jobbigt att vara hemma också och tänka. Det blir min tredje vecka sammanlagt som jag är hemma. Jag var hemma två första veckorna eftersom jag var på sjukhuset nästan varje dag och hade ont. Förra veckan blev ja ju opererad så har hittills fått en veckas sjukskrivning, hoppas det hjälper med det. Går iskolan så de går ju lättare än att jobba.
    Håller tummarna för att det ska börja gå framåt för dej!

Svar på tråden Mitt utomkvedshavandeskap mars 2011