Rasismen måste få ett stopp NU !!!
Gerd64 skrev 2011-03-24 12:43:16 följande:
Så hemskt , ibland känner jag mig som en bov som satt nya liv till denna värld. till ett samhälle som ser mer och mer mörkt ut , varför görs inget då problemen ligger rakt framför näsan för alla att bevittna?beträffande invandringen så är den nog inte värt någonting i positiva ordalag , jag har inte märkt några fördelar och jag känner heller ingen annan som märkt någon positiv förändring. nackdelarna blir däremot väldigt tydliga ju fler som kommer hit , det verkar ha eskalerat rejält på senare år , verkar inte finnas någon rimlig gräns
Har läst runt lite här på politikforumet och man blir häpen av att det finns några här som sitter och försvarar den nya massinvandringen till Sverige, varför gör man det trots att ingen kan belysa några egentliga fördelar? man kan nästan se att en del svenskar tom har en svenskfientlig ton , visst förstår jag att invandrarna försvarar sjuklöverns resonemang då dom får ekonomisk vinning på det hela.
det jag inte förstår är att svenskar vill ha det såhär , vi får ju ingen vinning alls utan bara förluster på alla plan
Har blivit en märklig mentalitet i Sverige på senare år
Vad gäller din son hoppas jag det finns möjlighet att byta skola för honom i och med fria skolvalet. Jag tycker definitivt att du bör kontakta rekor och eventuellt polis om hela incidenten.Sådant här skit ska inte få förekomma.