Tips på bra stor och snygg skötväska?
Någon som har tips på en skötväska som uppfyller mina krav?
Stor (mycket utrymme)
Hållbar
Fin
Inte allt för dyr
Svart (vilken färg som helst går bra, har svart vagn)
Någon som har tips på en skötväska som uppfyller mina krav?
Stor (mycket utrymme)
Hållbar
Fin
Inte allt för dyr
Svart (vilken färg som helst går bra, har svart vagn)
Jag har en Ju ju be Be all, är supernöjd med den! Den är stor och rymlig,har många fack, och ett riktigt bra skötunderlägg, "messy bag" följer med. Min är svart med silvrigt innerfoder. Jag tycker det är ett stort + att skötunderlägget dessutom har ett eget fack på utsidan av väskan. Det gör det lätt att komma åt och så tar det inte upp plats inne i väskan.
Det som kanske inte är så bra med den är att locket inte är 100% vattentätt, det blir liksom ett glapp mellan väskan och locket på sidorna. Så är man ute och går mycket i regnväder så är det nog inte den bästa väskan. Och så är dom ju lite dyrare än många andra skötväskor också, tyvärr.
När jag köpte min så hade jag nog allra helst velat ha deras senaste ryggsäck, verkar väldigt smidigt att både kunna hänga väskan på vagnen och att kunna bära den på ryggen. Då, hösten 2009, så fanns inte den väskan att köpa i Sverige. Och den var snordyr dessutom så det fick bli en Be all...
En budgetvariant är Babycare, babyproffsens eget märke. Jag är iaf supernöjd med den, valde den efter funktion i första hand men priset var ett plus: 300 kr. Den är stor och rymlig, svart, ett bra ytterfack med dragkedja, fack för flaska på utsidan, ett litet termo-fack på utsidan. skötbädd och flera uttagbara fack följer med såsom fack för nappar mm. Finns säkert på babyproffsens hemsida.
Jag älskar min stora Weekendbag från Brio. Den är helsvart. Använder den hela tiden även som vanlig väska oxå.
Jag fick den av min sambo i present när vi skaffade syskonvagn och den sitter perfekt både på en liten vanlig sittvagn och även på en syskonvagn. Så den flyttade jag emellan.
Rekommenderar också Willvin Magnificent - okej, den kvalar inte in som "inte så dyr" men i övrigt är den överlägsen!
www.mammashop.se/catalogsearch/advanced/result/[]=466