Sex i bil?
Hur brukar ni ha sex i en bil? Bästa sättet?
Hur brukar ni ha sex i en bil? Bästa sättet?
Passagerarsätet, skjut bak det så långt det går och fäll det en bit :) funkar alltid för oss
Baksättet :) för fram båda sätterna då får man mer plats där bak och så får man ju testa sig fram som funka :) lite skillnad på bilarna bara vi ha båda golf och volvo lite skillnad men allt går om man bara vill :P
Både rida och särade ben med mannen på knä framför, lite trångt kanske men vad gör man inte för en härlig stund
rida brukar vara bäst tycker jag. sen beror det ju liteee på om man åker omkring i en liten spottkopp eller en bil modell större . annars är bakifrån lutad mot huven bra...fast då har vi ju hamnat utanför bilen..........vilket ju inte alls hör hit .
Har ridit av min dåvarande i baksätet på en gammal Volkswagen Beetle... det va trångt kan jag tala om :) Med samma kille hade vi även några gånger sex i hans föräldrars nya Volvokombi, det gick lite bättre men saknade en viss charm.
Vi ska bildebutera i helgen - så denna tråd var informativ .
Hade sex in en gammal Opel Corsa som tillhörde tjejens Morsa.
Jag är nästan 2 meter och hon 1.75 men det gick fint...
Har haft sex i en vanlig personbil och det var inget jag vill återuppleva. Däremot många år senare hade jag sex i limousiner ett fåtal gånger i Las Vegas och det kan jag faktiskt säga var en bra upplevelse. Utrymmet är helt fantastiskt och att man rör sig samtidigt ute bland andra bilar är en alldeles speciell känsla.
Baksätet, skjut fram stolarna fram. Jag (tjej) låg på rygg, med benen isär o körde upp klackarna i taket för o ta stöd. Mannen kom in i mig som en klassisk mission typ, men ändå mycket skönare för pullan blev lixom helt utspänd av att jag körde upp klackarna i taket. Det e nice! Ingen stor bil, en Saab äldre modell. Ett av dem skönaste nyp jag haft faktiskt.