• Anonym (ts bara)

Linda Thelenius/Rosing

Hon har ju en blogg med vakter  som vaktar alla inlägg om man frågar varför hon ska ha kean på dagis heltid sen i höst så raderas frågan direkt...

Hon skulle oxå köpa en dobermann hane en vuxen kuperad sak dom lagt bud på fr en annons på blocket o så klart folk undrar om det,men näe inget svar o när man frågar hur det blev med hundköpet så raderas frågan direkt,slutsatsen är att om det inte är inlägg där folk sjriver hur snygg hon är o gulligull inlägg så raderas det....
    Ang barnet så får hon ens ha han heltid på dagis om hon driver en blogg som jobb med ett inlägg om dagen?

• Svar på tråden Linda Thelenius/Rosing
  • Anonym (ts bara)

nope hon har egen hemsida nu.....

• Mrs Moneybags

Okej, då är min fråga, varför måste du ha svar på vad hon eller någon annan gör beträffande barnomsorg och husdjur??

Hur kan du veta att hon inte gör annat än sin blogg...? Det kanske tar henne 8 timmar att skriva tre rader.

• John D

Jag antar att du känner henne eftersom du bryr dig så väldigt om hennes liv, så varför inte fråga henne personligen nästa gång du träffar henne?

• Anonym (ts bara)
    John D skrev 2011-03-30 15:51:39 följande:
    Jag antar att du känner henne eftersom du bryr dig så väldigt om hennes liv, så varför inte fråga henne personligen nästa gång du träffar henne?
    Om en person har en blogg o skriver att hon ska köpa hund o folk undrar ang det,ÄR det så konstig fråga el??

Är ni ALDRIG nyfikna o FRÅGAR saker?? Märkliga ni är isf.....

HUR kan du komma fram till att jag skulle känna henne? Gör dig inte dum!   Är enbart nyfiken.
  • KlasKristian

Om vi låtsas att Linda inte finns kanske hon försvinner ur mediabruset för gott.

Jag börjar nu.

Den som uppvaktar KlasKristian må känna till hans kroppsodör - Gammalt djungelordspråk
  • Anonym (ts bara)
    cicci85 skrev 2011-03-30 15:22:55 följande:
    Tråkigt liv TS?
    Svarar dig samma sak då,nope varför skulle jag ha´ha det? För att jag frågar nåt om en person som har en blogg el??  Har DU ett tråkigt liv kanske???   
  • DrSSK
    Anonym (ts bara) skrev 2011-03-30 16:12:54 följande:
    Svarar dig samma sak då,nope varför skulle jag ha´ha det? För att jag frågar nåt om en person som har en blogg el??  Har DU ett tråkigt liv kanske???   
    Men tror du på fullt allvar att folk som har bloggar svara på alla idiotiska frågor som trillar in???
Svar på tråden Linda Thelenius/Rosing