Hur 17 ska jag veta, vill ju inte göra bort mej totalt???!!!
Hej, nu ser jag att det var du som var villervalla ovan. Jo mina tips från andra tråden står jag för fortfarande. Långsamt och försiktigt tycker jag. Hon måste ha en chans att backa även om hon är intresserad, om det går för fort framåt för henne. Hon kanske är helt oerfaren också? Jag tycker att du ska testa henne lite med närliggande samtalsämnen, men du kan ju också berätta rakt upp och ner att du trivs så himla bra i hennes sällskap, se hur hon reagerar. Känns det rätt så kan du ju berätta, när ni sitter på varsin sida om bordet, att du tror att du fått lite känslor för henne som är mer än vänskapliga, och du är rädd att det ska förstöra er vänskap. Om hon då reagerar med att säga att nåt liknande hänt henne, häpp, så kan ni prata om det.....men räkna med att allt inte händer på en gång, tycker jag. Hon måste få en chans att smälta det hela om det är helt oväntat för henne att du ska ta upp det. Du måste ju inte bekänna precis alla känslorna på en gång, som du skrivit om här (det blir nog lite mycket kanske), utan mer hinta om att du funderar på vad det är som händer mellan er, och så undrar du lite om hon känner av något också eller är det bara du? Hoppas du lyckas komma nära henne, berätta som sagt här sen!!!