Inlägg från: Anonym (sugaren) |Visa alla inlägg
  • Anonym (sugaren)

attt suga på napp som vuxen

e man vuxen och gillar att ha napp i munnen(ja inte offentligt) utan hemma och inte alltid utan bara iband så verkar de som om de e hela världen,ja man e "onormal" och ett sjukt beteende. men hade man varit homosexuell och sugit på en annan mans könsorgan ja då e de fullt accepterat (inge illa menat mot homosexuella!!) bara en jämförelse. hur ser ni på saken?
     OBS!!! relaterar inte nappen till barn på något sätt,gillar bara känslan av att ha nappen i munnen.

• Svar på tråden attt suga på napp som vuxen
  • Anonym (sugaren)
    Anonym (Pandamamma) skrev 2011-03-27 11:48:34 följande:
    Ja, väldigt konstig jämförelse med homosexuella män. Bara för det tycker jag att du é konstig!!! Lägg av med nappandet!!!
    kommer aldrig lägga av med de,de va bara en jämförelse. att vissa saker e accepterat medans vissa inte.
    dover man med napp så slipper man gnissla tänder ;)
  • Anonym (sugaren)

sover skulle de stå

• Anonym (sugaren)
    justja skrev 2011-03-27 21:34:18 följande:
    hahahhaa skojar du???? sova med napp i vuxen ålder ,,nej fy,,
    nyttigare än att röka..... ;)
  • Anonym (sugaren)
    justja skrev 2011-03-27 21:37:58 följande:
    jo det är det men nångång måste man kanske sluta med nappen ,,sj tycker jag strax efter 3 år..
    men gillar man känslan så gör man,och relaterar de inte til barn!
  • Anonym (sugaren)
    Anonym (fia) skrev 2011-03-27 21:38:57 följande:
    Jag blir nyfiken om din barndom. Att du som vyxen känner ett behov som hör dill bebisstadiet kanske kan bero på att du inte fick utlopp för det behov du behövde
    nja ingen aning,har gillat napp sen jag va typ 8-9 år
  • Anonym (sugaren)
    Priceless Perfection skrev 2011-03-27 21:42:18 följande:
    Jamen där gav du mig en idé. Varför inte använda napp som avvänjningsmedel vid rökning? Skitbra ju!
    jo de e en bra ide,tror inte många skulle ta upp nappen ur fickan på stan och suga på den, men tjejer med napp i munnen e otroligt sött!!!!
  • Anonym (sugaren)
    Priceless Perfection skrev 2011-03-27 21:46:26 följande:
    Om inte annat så ger det ju en otrolig sugförmåga som jag tror många skulle uppskatta. Höhö.

Men du, dessa nappar ser lite små ut. Varför köper du inte den större varianten? Ett tips, liksom.
    dom e för stora,kväv känsla på dom. denna sort har jag använt så länge dom funnits
  • Anonym (sugaren)
    Bedhead skrev 2011-03-31 18:22:29 följande:
    TS, rätt många heterosexuella suger också kuk, ba så du vet.
    jo de tror jag säkert,men själv föredrar jag en napp ;)
  • Anonym (sugaren)
    Malajen1970 skrev 2011-04-04 17:52:48 följande:
    Problemet är ju att det inte är lätt att hitta en partner som accepterar att jag använder napp. 

alla mina partners jag haft och de e många kan jag säga har accepterat de,och de e helt vanliga tjejer
Svar på tråden attt suga på napp som vuxen