attt suga på napp som vuxen
Jag har napp när ja sover. Och ja är 40+ inget konstigt med de.
Jag har napp när ja sover. Och ja är 40+ inget konstigt med de.
Nya nappar kom från Tyskland i dag så nu kann jag sova gott igen.
Nuk nr5 heter dom och är anpassade efter en vuxens mun.
Varför måste man dela med sig av allt? Varför förväntar man sig att ens partner ska acceptera udda beteenden? Kan man inte ha nappen för sig själv, om man nu gillar den? Varför kräva acceptans? Jag skulle inte vilja ha en man som använder napp. Varför skulle jag behöva acceptera ett så barnsligt beteende? Varför ska man alltid acceptera allt: män vill ha blöjor, män som klär sig i kvinnokläder och nu män som använder napp.
Finns ju en sandlåda här på FL )
Tänderna kan bli sneda, haha..
TS, hur reagerar du om en tjej vill att du stoppar in din favoritnapp i hennes slida eller rumpa?
Hellre onormal än normal.
Har sugit på napp de senaste 30 åren. Sög tummen tidigare men tvingades att sluta med det av en otroligt oförstående mamma. Samma sak var det med blöjan. Man skulle vara torr när man var 2,5 år gammal. Har numera både blöja och napp samt en förstående sambo. Livet kan vara hur skönt som helst när man får vara den man är.
Jag tycker inte varken barn eller vuxna ska suga på napp.
Hej jag är ny här i tråden jag tycker om nappar har gjort hela mitt liv tycker om MAM nappar har typ 20 stycken hur många har ni och vad tycker ni om. Och hur gamla är ni.
Jag är 18 år :)
Ja min tjej och min bästa kompis. Du då hur många vet att du gör det?
Ok användet din tjej också napp