Inlägg från: HäckHäxan |Visa alla inlägg
  • HäckHäxan

attt suga på napp som vuxen

Anonym (sugaren) skrev 2011-10-21 10:33:23 följande:
    Kan Säga såhär,jag har napp i munnen när jag har sex med tjejer. 99% har accepterat de. Även dom har haft de för min skull ;) är nyfiken på hur tjejer över lag ställer sig till de....
    För min del beror nog det på om man måste ha det jämt när man har sex eller bara då och då. Jag hade inte haft ont av det, även om det inte skulle ge mig samma tändning som det tex ger dig. Men för mig är det bara en liten egenhet och inget mer med det. Jag skulle ju inte dumpa världens bästa snubbe bara för att han vill ha med nappar ibland när man har sex eller sådär, känns bra onödigt!
    Som Hells Angels, fast på riktigt.
  • HäckHäxan

NU blir jag nyfiken, sover ni med den som i suger på den hela natten och vaknar när den ramlar ut eller somnar ni bara med den i munnen, den ramlar ut och sen vips är det morgon?

Nyfiken, för jag funderar på hur era tänder ser ut om ni frekvent suger på napp hela natten

Canis meus id comedit
  • HäckHäxan
    plastkillen skrev 2014-03-12 06:51:47 följande:
    Hej häxan, länge sen ;) kan bara tala för mig själv dock.visst de sliter på framtänderna men jag har ärftligt dåliga tänder över lag :( somnar med nappen och ibland vaknar jag mitt i natten och den ramlat ut och då åker den in lika fort igen :) de finns faktiskt forskning som påvisar att de motverkar snarkningar åxå. :)
    Hej raring Allers väl hoppas jag? {#emotions_dlg.flower}

Coolt om det motverkar snarkningar. Själv hade jag nog fått svårt att andas och så är jag sjukt rädd om mina tänder, som visserligen är ärftligt bra sådan. Gott för dig ändå att du kan använda den som du vill utan att det blir konstigt hemma, de är ju bra skit!
    Canis meus id comedit
Svar på tråden attt suga på napp som vuxen