attt suga på napp som vuxen
bara för att nån gillar nappar så e de inte så att man gillar barn,de e ju som om dom som gillar hårda tag och smisk skulle då automatiskt vara potensiella våldtäksmän. sug vidare i lugn och ro
bara för att nån gillar nappar så e de inte så att man gillar barn,de e ju som om dom som gillar hårda tag och smisk skulle då automatiskt vara potensiella våldtäksmän. sug vidare i lugn och ro
så länge de inte skadar någon oskyldig så tycker jag man kan göra de mesta,tycker faktiskt att tjejer med napp e rätt sött åxå. lite sådär oskyldigt på nått sätt dom ser lite småblyga ut på nått sätt då.
ja ja vem faan e normal igentligen och VEM vill vara normal? jag försökte vara normal en gång och de va dom värsta 5 minutrarna i mitt liv ;)
stå för vad ni gillar och slipp vara anonyma.
En tjej sa till mig en gång att man skall pröva allt minst en gång innan man kan förneka att sker och ting inte är "spännande" kan hålla med lite där ;)
tror de handlar om hur man lägger fram de,du får hitta nån passande situation och lägga in de snyggt,först kanske som ett skämt och bygga vidare där
Nä de kommer ska du se!!!
puffar lite...