Inlägg från: plast killen |Visa alla inlägg
  • plast killen

attt suga på napp som vuxen

bara för att nån gillar nappar så e de inte så att man gillar barn,de e ju som om dom som gillar hårda tag och smisk skulle då automatiskt vara potensiella våldtäksmän. sug vidare i lugn och ro

• plast killen
    murderdoll13 skrev 2011-03-31 18:17:49 följande:
    Skulle vara gött att suga på en napp.
    vilken färg vill du ha på den? *LER*
  • plast killen

så länge de inte skadar någon oskyldig så tycker jag man kan göra de mesta,tycker faktiskt att tjejer med napp e rätt sött åxå. lite sådär oskyldigt på nått sätt dom ser lite småblyga ut på nått sätt då.
    ja ja vem faan e normal igentligen och VEM vill vara normal?  jag försökte vara normal en gång och de va dom värsta 5 minutrarna i mitt liv ;)
    stå för vad ni gillar och slipp vara anonyma.

• plast killen

En tjej sa till mig en gång att man skall pröva allt minst en gång innan man kan förneka att sker och ting inte är "spännande" kan hålla med lite där ;)

• plast killen
    Malajen1970 skrev 2011-04-03 10:35:35 följande:
    Det är ju sant, har haft det så länge nu så det är svårt att sluta med det.

varför sluta med nått du gillar?
  • plast killen

tror de handlar om hur man lägger fram de,du får hitta nån passande situation och lägga in de snyggt,först kanske som ett skämt och bygga vidare där

• plast killen
    Malajen1970 skrev 2011-04-04 20:38:41 följande:
    Har försökt med det men har inte gått hem eller.
    då har du haft riktig otur!
  • plast killen

Nä de kommer ska du se!!!

• plast killen
    Anonym skrev 2011-04-10 07:53:12 följande:
    Varför måste man dela med sig av allt? Varför förväntar man sig att ens partner ska acceptera udda beteenden? Kan man inte ha nappen för sig själv, om man nu gillar den? Varför kräva acceptans? Jag skulle inte vilja ha en man som använder napp. Varför skulle jag behöva acceptera ett så  barnsligt beteende?  Varför ska man alltid acceptera allt: män vill ha blöjor, män som klär sig i kvinnokläder och nu män som använder napp.
    för att slippa smyga med de man gillar,du finns även tjejer som gillar "udda" saker och klart man vill dela de med den man e tillsammans med. tillexempel en napp. men bara för att man gillar en napp så betyder de inte automatiskt att man vill vara bebis! klaart de underlättar om man accepterar varandras beteende. förståelse och acceptans e viktigt i ett förhållande. vill du inte acceptera saker och ting så tror jag du har ett riktigt tråkigt liv! men men alltid finns de nån som stör sig på andras beteende så e de i alla trådar men  men
Svar på tråden attt suga på napp som vuxen