Inlägg från: plastkillen |Visa alla inlägg
  • plastkillen

attt suga på napp som vuxen

att gilla napp och ha de som fetish e inget man väljer....de e ju inte så att man vaknar en dag bara och får för sig att man ska gilla nappar....för mig har de hängt med sen jag va liten. de e inget jag skäms för och kommer aldrig att göra heller. alla gillar vi olika :)

• plastkillen
    Anonym (Nappen) skrev 2013-02-08 10:37:58 följande:
    Har själv använt nappar sedan jag var liten, har använt olika nappar under åren.

esska anatomisk latex e den ända sort som gäller för mig
  • plastkillen

alla gillar olika :) tror de borde finnas tjejer som åxå gillar napp men inte vågar gå ut med de :(

• plastkillen
    Anonym (Nappen 2) skrev 2013-04-23 23:54:03 följande:
    Ok men använder nån av dina kompisar napp eller känner du nån som har napp. Min tjej och min bästa kompis använder napp.

tjejer som har napp i munnen e de sötaste som finns :))) har över 800 bilder på de :)
  • plastkillen

bara tjejer och ja en hel del under 18 men dock inget sex relaterat så ingen peddo varnig dvs..... relaterar inte napparna till barn i detta sammanhang.

• plastkillen

de finns "vuxen" nappar men dom tycker jag personligen att inte är bra. esska anatomisk latex har den bästa sugdelen av alla nappar på marknaden. men smaken e som baken.

• plastkillen

de e en befrielse att kunna suga på napp och även sova med den hemma utan att nån i familjen "bryr"sig. de e helt naturligt att jag gör de :)

• plastkillen

Hej häxan, länge sen ;) kan bara tala för mig själv dock.visst de sliter på framtänderna men jag har ärftligt dåliga tänder över lag :( somnar med nappen och ibland vaknar jag mitt i natten och den ramlat ut och då åker den in lika fort igen :) de finns faktiskt forskning som påvisar att de motverkar snarkningar åxå. :)

• plastkillen

Tur att tänder är utbytbara för jag kommer aldrig att sluta med det. Va hos naprapaten idag och fick henne att vilja ha en egen ny napp :) så nu klassas hon väl som "napprapat" ;)

:)
  • plastkillen

Förut skämdes jag för att jag gillade nappar, nu för tiden vet alla och jag känner mig bekväm med de ;)

Svar på tråden attt suga på napp som vuxen