Inlägg från: Malajen1970 |Visa alla inlägg
  • Malajen1970

Ska se om jag får ha det nästa gång jag har sex eller om hon har det med. Låter ju som en bra ide. Har nu haft napp ofta.

• Malajen1970
    Anonym (my) skrev 2011-10-23 21:52:35 följande:
    Hur jag ser på saken? Jag tycker det är konstigt, creepy, äckligt och stört. Och näej det är fan inte normalt. Precis allt ska ju vara normalt om man läser vissa trådar. Tänder du på djur? ONORMALT. Sexuella tankar om barn? ONORMALT? Ha på sig blöja? ONORMALT. Suga på en napp när du har sex? ONORMALT.

Jag orkar inte med att alla sjuka böjelser ska vara så jäkla normala, för NÄ det är dom inte.
    Man får enkelt acceptera att alla är olika. ven om man tycker att det är sjukt eller inte.

• Malajen1970
    HäxanSurtant skrev 2011-12-08 23:24:42 följande:
    För min del beror nog det på om man måste ha det jämt när man har sex eller bara då och då. Jag hade inte haft ont av det, även om det inte skulle ge mig samma tändning som det tex ger dig. Men för mig är det bara en liten egenhet och inget mer med det. Jag skulle ju inte dumpa världens bästa snubbe bara för att han vill ha med nappar ibland när man har sex eller sådär, känns bra onödigt!
    Inte många som gillar att jag har napp av de som vet om det. Min blivande tjej accepterar det. Är glad att du gör det med.
  • Malajen1970

Det är ju underbart att

Anonym (sugaren) skrev 2011-12-11 23:15:39 följande:
    både jag och min tjej suger på napp varje natt,trevligt värre ;)
    Det är ju underbart att din tjej använder napp med.
Svar på tråden attt suga på napp som vuxen