Inlägg från: Teas mamma |Visa alla inlägg
  • Teas mamma

Hur pass homo kan man vara hos er?

Häromkring anses det sjukt.

• Teas mamma

jag tycker lite synd om homosexuella

• Teas mamma

Kommer ni ihåg vaccinationstråden? Att vaccinera barnen mot homosexualitet?

• Teas mamma

Det kan nog ingå i deras natur

• Teas mamma

Sedan varierar det kraftigt mellan olika exemplar

• Teas mamma

Nja, tänkte lite i andra termer.

• Teas mamma

Det ligger något i det där faktiskt,känns mer onormalt när det är samkönade som pratar väder och vind.

• Teas mamma

Mest toleranta borde människor i tätort vara kan jag tänka mig. I glesbygden är det svårare att leva med sin homosexualitet. Torde på intet sätt vara unikt utan säkert likadant överallt i Europa.

• Teas mamma

I större städer är man troligtvis mindre nogräknade och därmed kan man i större utsträckning leva ut.

• Teas mamma

Det är svårt att beröra ämnet utan att verka intolerant,i generella ordalag kan jag tänka mig att vi blivit bättre och mer förstående mot avvikande beteenden och handikappade. Överlag tror jag det är bra inom rimlighetens gränser att vara tolerant. Blir det för mycket av det goda degenereras samhället.

• Teas mamma

I viss mån minskar den sociala tryggheten vid homosexualitet,kanske inte initialt men för att använda sig av liknelser,ett pussel med fel sorters bitar skapar kaos och är olösligt.

• Teas mamma

Vanligen är ena kvinnan i det lesbidoida förhållandet mer maskulin än den andre. Det är dock inte alltid så utan det finn variationer mellan exemplaren.

• Teas mamma

Jag är av den uppfattningen att ena parten mer besitter rollen av mannen i det lesbiska förhållandet. Sedan förekommer variationer bland de som har homosexualitet så det är ingen vedertagen regel.

• Teas mamma

Här umgås man bara med heterosexuella.

• Teas mamma

Troligtvis finns det en genetisk komponent till att en människa drabbats av denna så kallade preferens. Detta kan mycket väl höra samman med könsidentitetsbiten.

• Teas mamma

Det finns några exemplar även i våra trakter men de har en tillbakadragen tillvaro. Det visar det inte öppet. Vi hejar på dem när vi möts i affären.

• Teas mamma

Det tror även jag,vill man vältra sig i eller gotta sig i att vara annorlunda så
    är storstaden att föredra. Då kan den trygga friska landsbygden få bestå obesudlad och fungera som sista utposten för renhet och hälsa sundhet samt frisk miljö.

Svar på tråden Hur pass homo kan man vara hos er?