• Anonym (snor)

Varför ser mitt snor ut så här? (OBS!!! Äcklig bild! Titta inte om du är äckelmagad.)

Har varit förkyld i tre veckor och på mornarna ser mitt snor jätteäckligt ut, det har aldrig sett ut såhär förut. Någon som vet varför det ser såhär äckligt ut?

Idag var det gult, andra dagar grönt.

• Svar på tråden Varför ser mitt snor ut så här? (OBS!!! Äcklig bild! Titta inte om du är äckelmagad.)
  • Anonym (snor)

Ingen som vet och vill hjälpa?

• Modesty Blaise

Jag ser ingen bild men snor kan vara alla möjliga färger (grått, grönt, gult) och då kan det ibland bero på bakterieinfektion som behöver behandlas och ibland bero på virusinfektion som inte behöver behandlas. Hur du mår i övrigt måste kanske avgöra om du behöver söka vårdcentral för dina besvär. 

Krya på dig! 

• Anonym

Du ¨får klippa in en ny bild för den syns inte

• Anonym (snor)

Blev något fel, klistrar in den här. Visst är det konstig färg?
  • AngoStura

Nej, jag tycker den är en mycket vacker färg

Hur som helst, tror du att du har någon form av bakteriell infektion kan det ju vara meningsfullt att gå till doktorn. Tycker du att du mår bättre är det antagligen virus och måste väntas ut.
    Eller i ditt fall, snytas ut.

• Anonym (snor)
    AngoStura skrev 2011-03-28 17:10:38 följande:
    Nej, jag tycker den är en mycket vacker färg

Hur som helst, tror du att du har någon form av bakteriell infektion kan det ju vara meningsfullt att gå till doktorn. Tycker du att du mår bättre är det antagligen virus och måste väntas ut.
    Eller i ditt fall, snytas ut.
    Tack! =) Då fortsätte rjag med att snyta ut det.
  • Snooz

Lyckas inte se bilden men jag brukar själv få grymt äckligt snor när jag är förkyld och brukar då skölja näsan med koksaltlösning för att rensa lite extra. Nasoline som ser ut som en stor spruta finns att köpa på apoteket.

Svar på tråden Varför ser mitt snor ut så här? (OBS!!! Äcklig bild! Titta inte om du är äckelmagad.)