Frossa i tre mån men ingen feber?
Hej! Undrar om någon upplevt något liknande och vad det var i så fall. Hade influensa första veckan i januari med hög feber, låg och skakade och frös sen svettades jag sen började det om samtidigt som jag hade stark tryckande huvudvärk. Detta gick över efter en vecka. Men inte på nätterna då frös jag och svettades som en tok samt hade stark tryckande huvudvärk och sen slutade det på morgonen. Några nätter var lugna och jag var som vanligt. På dagarna har jag varit trött och utan energi.
Nu har det börjat igen, det börjar på kvällen att jag fryser och samtidigt svettas enormt samtidigt som huvudvärken stiger och blir outhärdlig. Men nu går det inte över på dagen utan håller i sig ca 24 h, sen är det lugnt 1-2 dygn och sen börjar det om.
Har ingen feber, har varit på vårdcentralen de har tagit sänka, urinprov för att kolla ev urinvägsinfektion mm och hittar ingenting. Har p-spruta och har inte haft något problem med den. Har en svår nackskada mm så att ha detta ovanpå den vanliga smärtan tar all energi från mig, någon som upplevt något liknande eller har något tips på hur abryta frossan? Tack på förhand.